اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950804168336066

با پایان 50 درصد از فیلمبرداری

کاوه ایمانی تدوین «صدای منو می‌شنوید؟!»را آغاز کرد

کد: 13950804168336066

https://goo.gl/cmSR5c

، تهران , (اخبار رسمی): کاوه ایمانی تدوین فیلم سینمایی «صدای منو می‌شنوید؟!» را آغاز کرد.

کاوه ایمانی تدوین «صدای منو می‌شنوید؟!»را آغاز کرد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، «صدای منو می‌شنوید؟!» به نویسندگی و کارگردانی صادق پروین آشتیانی و تهیه‌کنندگی حسن عباسی و حسن کلامی از اوایل مهر در تهران آغاز شده است و همچنان ادامه دارد و تاکنون نیز پنجاه درصد از فیلم جلوی دوربین رفته است. کاوه ایمانی نیز تدوین همزمان فیلم را آغاز کرده است.

«آن‌ها»، «رفقای خوب»، «چهارباندی»، «ساکن خانه چوبی»، «شبکه»،  «گشت ارشاد»، «محرمانه تهران» و ... از جمله آخرین فیلم‌هایی هستند که ایمانی تدوین آنها را بر عهده داشته است.

در این فیلم نگار عابدی و مژگان بیات به تازگی جلوی دوربین سعید بختیاری فیلم رفته‌اند. فیلمبرداری در لوکیشن‌هایی مثل جاده قدیم قم، ورلیج واریش، لواسان، مرتضی گرد و مناطقی در تهران در حال انجام است.

پرویز پورحسینی، مژگان بیات، نگار عابدی، سعید داخ، حسن عباسی، عطا سلمانیان، احمد نیکپور، مرتضی ایمانی، لادن قناد، ایرج افکار، مهرزاد خلیقی، پروین ملکی، حسن ناصری و... در این فیلم بازی دارند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: «یک شهر... یک کلید... و یک سفر... پدر سفری را آغاز می‌کند... سفری که پایانی است بر سال‌ها سکوت... سفری برای رهایی... برای رسیدن به پسرش که از نبرد بازنگشته... سفری برای پیدا شدن یک در... برای سبز ماندن خانواده‌اش و برای بازگرداندن زندگی به تنها نوه‌اش خورشید...».

این فیلم برای شرکت در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

سایر عوامل پروژه عبارتند از: مجری طرح: هادی اکبرخواه، مدیر فیلمبرداری: سعید بختیاری، مدیر صدابرداری: هادی افشار، طراح گریم: محمد قومی، طراح صحنه و لباس: هادی اکبرخواه، مدیر تولید: مهناز انزهایی،برنامه ریز و دستیار یک: کاوه قاسم زاده، منشی صحنه: شرف نساء نیرومند،دستیار کارگردان: سمانه دالوند،دستیاران تصویر: حسین بذرافشان، محمدرضا ابراهیم، هادی یارمحمدی، احسان طباطبائی، مهدی احمدی،دستیاران گریم: پویان قومی، سپیده نقدی، دستیار لباس: معصومه شادی، مدیر تدارکات: محمد طلایی، دستیار تدارکات: مسعود مسعودیان، خدمات: علی ملکی، عکاس: نازنین سلامیان، مشاور رسانه ای: هادی داداشی و سرمایه‌گذاران: مهدی مومن زاده، محمدمهدی خرمی.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر