اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950805169516066

آغاز اکران انیمیشن «ناسور» در قم

کد: 13950805169516066

https://goo.gl/XkZbmc

، تهران , (اخبار رسمی): اکران انیمیشن سینمایی «ناسور» از پنجشنبه 6 آبان ماه در سینما ونوس قم آغاز می‌شود.

آغاز اکران انیمیشن «ناسور» در قم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مدیر رسانه‌ای فیلم، انیمیشن عاشورایی «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی و داریوش دالوند از پنجشنبه در سینما ونوس قم به نمایش در‌می‌آید.

این سینما که در انتهای بلوار امین، روبروی دانشگاه قم واقع شده، عصر روزهای پنجشنبه و جمعه به صورت تک سانس «ناسور» را اکران می‌کند و علاقه‌مندان به تماشای این انیمیشن می‌توانند با خرید بلیت از سایت سینماتیکت به تماشای آن بنشینند.

این اثر همچنین در پردیس سینمایی کوروش در تهران اکران شده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت سینماتیکت برای تهیه بلیت این اثر اقدام کنند.

در حال حاضر اکران ویژه انیمیشن «ناسور» در 5 پردیس آزادی، جوان، المپیک، شکوفه و فرهنگسرای بهمن در سانس‌های صبح برقرار است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر