اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950805169616066

تهیه کننده «مسکن مهر» ضمن اعلام تغییر نام مجموعه به «خانه ما»:

قطعا سامان مقدم کارگردان پروژه است

کد: 13950805169616066

https://goo.gl/T1Th5p

، تهران , (اخبار رسمی): تهیه کننده پروژه «مسکن مهر» از حضور قطعی سامان مقدم در این پروژه خبر داد.

قطعا سامان مقدم کارگردان پروژه است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، حمید رحیمی نادی درباره وضعیت تولید این سریال گفت: عنوان این مجموعه به «خانه ما» تغییر پیدا کرده که قرار بود در خبر بعدی پروژه اعلام شود. همچنین با قطعی شدن حضور سامان مقدم به عنوان کارگردان پروژه این روزها مشغول انتخاب بازیگران و عوامل پشت دوربین هستیم و تصویربرداری نیز اول آذر آغاز خواهد شد.

وی افزود: این مجموعه در 60 قسمت مقابل دوربین می رود و در حال حاضر نیز خشایار الوند به عنوان سرپرست نویسندگان همراه با گروه نویسندگان نگارش فیلمنامه 10 قسمت اولیه پروژه را به پایان رسانده و نگارش سایر قسمت ها نیز تا دو- سه ماه آینده به طول می انجامد. 

رحیمی نادی در پایان گفت: «خانه ما» به سفارش مرکز امور نمایشی تولید می شود و بزودی شبکه پخش کننده آن نیز اعلام می شود.

این مجموعه که قرار است نوروز 96 روی آنتن رود داستان چهار خانواده را روایت می کند که به دلایلی مجبور می شوند سه ماه در یک خانه با یکدیگر زندگی کنند. این چهار خانواده هیچ آشنایی با یکدیگر ندارند و در یک روز بنا به اتفاقی مجبور می شوند که با هم زندگی کنند.

عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: کارگردان: سامان مقدم، تهیه کننده: حمید رحیمی نادی، سرپرست نویسندگان: خشایار الوند، مدیر تولید و جانشین تهیه کننده: شهرام دانشپور و مشاور رسانه ای: امین اعتمادی.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر