اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950808171446066

«ناسور» در پایتخت انیمیشن ایران اکران می‌شود

کد: 13950808171446066

https://goo.gl/ASguuJ

، تهران , (اخبار رسمی): انیمیشن عاشورایی «ناسور» با حضور کارگردان و تهیه‌کنندگان، طی مراسمی ساعت 10 صبح روز یکشنبه 9 آبان ماه در تالار دکتر زرین‌کوب شهر بروجرد، پایتخت انیمیشن ایران رونمایی و اکران می‌شود.

«ناسور» در پایتخت انیمیشن ایران اکران می‌شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مدیر رسانه‌ای فیلم، این انیمیشن به کارگردانی کیانوش دالوند و تهیه‌کنندگی داریوش دالوند و محمدحسین قاسمی در تهران و شهرستان‌ها اکران شده است. همچنین این فیلم در عراق نیز روی پرده سینماها رفته است.

«ناسور» در سال94 در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و در بخش انیمیشن این جشنواره حضور داشت و چندی قبل در جشنواره «غدیر» عراق توانست جایزه بهترین انیمیشن را کسب کند.

انیمیشن عاشورایی «ناسور» راوی جراحتی است که از شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و یارانش در دل همه آزادی خواهان جهان ایجاد شده است و واقعه کربلا در بخش اعظمی از داستان آن به تصویر کشیده می‌شود.

 شهر بروجرد در سال 1389 به عنوان پایتخت انیمیشن ایران انتخاب شد و طی مراسمی که 28 خردادماه 89 در این شهر برگزار شد توسط معاونت ریاست صدا و‌ سیمای جمهوری اسلامی ایران در امور مجلس و سیمای استان‌ها، معاونت امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار لرستان و علاالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی از یک لوح سپاس به این مناسب رونمایی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر