اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950809172650365

همکاری کامتل فنلاند با مخابرات ایران آغاز شد

کد: 13950809172650365

https://goo.gl/s15Cmy

، تهران , (اخبار رسمی): در دیدار گروه مخابراتی شرکت کامتل فنلاند با مدیران شرکت مخابرات ایران مقرر شد به منظور عملی شدن نتایج مذاکرات، تفاهمنامه ای از طرف شرکت مخابرات ایران و شرکت کامتل در حوزه نرم افزار، بیلینگ به امضای طرفین برسد.

دیدارگروه مخابراتی کامتل فنلاند با مدیران مخابرات

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مخابرات ایران، به دنبال رفع تحریم ها نمایندگان شرکت مخابراتی کامتل فنلاند و نمایندگان امور تجاری این شرکت به همراه شریک ایرانی با دکتر سرائیان و مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران دیدار کردند.

در این دیدار، برنامه پنج ساله ره نگاشت تحول مخابرات و موضوعات مشترک مورد علاقه دو طرف در حوزه مخابرات مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین مقرر شد به منظور عملی شدن نتایج مذاکرات، تفاهمنامه ای از طرف شرکت مخابرات ایران و شرکت کامتل در حوزه نرم افزار ، بیلینگ و ... به امضای طرفین برسد.

 شرکت کامتل، هم اکنون با 300 اپراتور از 90 کشور جهان در حال همکاری است. همچنین سابقه ده سال همکاری با شرکت ارتباطات سیار ایران را نیز در کارنامه خود دارد و اکنون با رفع تحریم ها ، به برقراری ارتباطات گسترده تر و همکاری همه جانبه با طرف ایرانی خود در حوزه مخابرات می اندیشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]