اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950809172810365

برگزاری مانورانتقال ترافیک درمرکزمخابرات پیام نور

کد: 13950809172810365

https://goo.gl/gs52ZF

، تهران , (اخبار رسمی): مانور انتقال ترافیک (صدا و اطلاعات) همزمان با روز پدافند غیرعامل در مرکز مخابرات پیام نور با حضور مهندس وصلی ، عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران شنبه هشتم آبان ماه برگزار شد.

برگزاری مانورانتقال ترافیک درمرکزمخابرات پیام نور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران،  وصلی در رابطه با زیر ساخت های مخابرات گفت: ما مسئولیت خدمت به مردم را داریم واز مهم ترین زیر ساخت های کشور ، زیر ساخت های مخابراتی و ارتباطی است که باید از هرنوع حمله و آسیب در امان باشند. همچنین در مواقع بحران این زیر ساخت های ارتباطی است که مسئولین و ستادها را از بحران های پیش رو مطلع

می کند .عضوهیات مدیره شرکت مخابرات ایران در مورد قطع ترافیک مرکز پیام نور افزود: قطع پاور و ترافیک ممکن است در هر مرکزی رخ دهد؛ شبکه ما باید همیشه آمادگی این را داشته باشد که هیچ خللی در ارتباطات و پوشش نقاط ارتباطی پیش نیاید.

 صیدی مدیر منطقه تهران و البرز گفت : کشور سوییس کمترین حوادث را به لحاظ جنگ و مخاطرات طبیعی را داشته است ولی به لحاظ حفظ امنیت در مقابل بحران جز کشورهایی است که بیشترین فعالیت را در بخش امنیت شبکه انجام داده است. ما در حوزه ارتباطات و زیر ساخت های مخابراتی با توجه به مخاطرات طبیعی موجود در کشور باید در زمینه پدافند غیر عامل و حفظ و امنیت شبکه های ارتباطی و مخابراتی قوی عمل کنیم. همچنین لازم است در زمینه سوییچ از سوییچ های داخلی و بومی شده ایرانی در مراکز مخابراتی کشور استفاده کنیم.

 جعفری معاون شبکه منطقه تهران و البرز نیز گفت: در این مانور ما توپولوژی شبکه مرکز پیام نور که در حالت عادی است را قطع می کنیم. چیزی که اتفاق می افتد این است که انتقال ترافیک (صدا و اطلاعات) در کمتر از چند صدم ثانیه از مرکز مخابرات زارعی و مرکز آیت الله کاشانی ، ترافیک مرکز پیام نور بدون اینکه برای مشترک مشکلی به وجود آید به حالت عادی بر می گردد. همچنین کلیه اطلاعات مشترکین مرکز پیام نور در مراکز آیت الله کاشانی و زارعی وجود دارد که در مواقع بحران هیچ خللی و قعطی برای مشترکین به وجود نیاید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]