اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950809172916066

آرش معیریان کارگردان «عشق من سینما» شد

کد: 13950809172916066

https://goo.gl/r3IpQJ

، تهران , (اخبار رسمی): آرش معیریان کارگردان فیلم «عشق من سینما» به نویسندگی محمد رعیت پور، خواهد بود که به زودی این کار کلید می خورد.

آرش معیریان کارگردان «عشق من سینما» شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم «عشق من سینما» روایتی کمدی درام از ماجرای آشنایی یک هنرور سینما به نام نصیر با دختر جوانی که قصد دارد به کمک دوستانش او را به هالیوود برساند اما طی حوادثی کامل مسیر داستان تغییر میکند و نصیر وارد ماجراهای جدید می‌شود، دارد.

نویسنده فیلمنامه محمد رعیت پور است که در کارنامه خود سابقه نوشتن فیلمنامه هایی نظیر خوش شانس، آلونک، زنگ خراب است لطفا در بزنید، را دارد.

آرش معیریان به عنوان کارگردان و خانه سینما گران جوان به عنوان تهیه کننده و با سرمایه گذاری بخش خصوصی این اثر را به سرانجام خواهند رساند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر