اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950810173225575

نادری، مربی تیم ملی فوتبال ساحلی؛

بازی دوستانه مقابل تاهیتی بسیار مفید بود

کد: 13950810173225575

https://goo.gl/vb3sxB

، تهران , (اخبار رسمی): مربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان تاکید کرد: پیروزی مقابل تاهیتی آغاز روند حرکتی تیم ملی به سوی قهرمانی خواهد بود.

بازی دوستانه مقابل تاهیتی بسیار مفید بود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، علی نادری با اعلام این مطلب گفت: شب گذشته بازی دوستانه ای را به فاصله دو روز مانده به آغاز بازیهای جام بین قاره ای جهان مقابل تاهیتی برگزار کردیم. تیم تاهیتی عنوان سوم جام جهانی گذشته و نایب قهرمانی جام بین قاره ای 2015 را در کارنامه خود دارد و بدون شک از قدرتمند ترین تیم های فوتبال ساحلی جهان بشمار می رود.
وی ادامه داد: انجام این بازی دوستانه پیش از آغاز رقابتهای رسمی کمک شایانی به هماهنگی هرچه بیشتر بازیکنان و تطابق با شرایط آب و هوایی داشت و انجام آن در ورزشگاه اصلی مسابقات از دیگر نکات مثبت این بازی دوستانه بود.
مربی تیم ملی افزود: به هرحال کسب نتیجه در این دیدار در الویت های بعدی کادرفنی قرار داشت اما وقتی با اختلاف پنج گل چنین تیم قدرتمندی را شکست می دهیم این موضوع نشان از مسیر درست آماده سازی تیم دارد. از نظرم هیچ تیمی با چنین افتخاراتی به دلیل اینکه یک بازی صرفا دوستانه است، اجازه افزایش اختلاف زیاد گل را نمی دهد، بخصوص که به عنوان یک بازی دوستانه بین المللی در رنگینگ جهانی هم تاثرگذار خواهد بود.
نادری تاکید کرد: پیروزی در این بازی برای ما اهمیتی ندارد و ما دنبال تکرار این نتیجه در بازیهای رسمی هستیم. اما کسب این نتیجه و قرار گرفتن بازیکنان در شرایط مسابقه نوید آغاز روند حرکتی تیم ملی به سوی قهرمانی را دارد. بطور کلی دستاورد بازی دوستانه مقابل تاهیتی برای ما بسیار مفید بود.
وی در پایان تاکید کرد: امروز طبق برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری مسابقات یک جلسه تمرینی را برگزار خواهیم کرد. ضمن اینکه در جلسه فنی برای بازیکنان نکات ضعف و قوت خودمان در بازی مقابل تاهیتی را مرور می کنیم. همه اعضای تیم ملی یکدل شده ایم تا با کسب پیروزی در اولین بازیمان مقابل آمریکا شروع مقتدرانه ای در این رقابتها داشته باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران (مخفف انگلیسی: FFIRI، کد فیفا: IRN)‏ یک سازمان مردم‌نهاد در ایران است که امور مربوط به فوتبال در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش