اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950810173530365

تعیین تکلیف تلفن های ثابت بدون کارکرد آغاز شد

کد: 13950810173530365

https://goo.gl/kDT37S

، تهران , (اخبار رسمی): سخنگوی شرکت مخابرات ایران از آغاز تعیین تکلیف تلفن های ثابت بدون کارکرد با اعمال حق حداقل کارکرد و یا برگشت آن به مخابرات خبر داد.

تعیین تکلیف تلفن های ثابت بدون کارکرد آغاز شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مخابرات ایران ،داود زارعیان سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت : پیش بینی می شود تا پایان امسال شماری از تلفن های بدون کارکرد به مخابرات برگشت داده شوند و این شرکت بتواند آنها را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

 سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: اکنون نزدیک به 6 میلیون تلفن ثابت بدون کارکرد در سطح کشور وجود دارد و اجرای مصوبه 237 رگولاتوری می تواند شمار قابل توجهی از این تلفن ها را برای مصرف به مخابرات برگرداند.
زارعیان ادامه داد: مبلغ تعیین شده در مصوبه رگولاتوری چندان قابل توجه نیست و شاید بر برگشت دادن تلفن های بدون کارکرد تاثیر چندانی نداشته باشد؛ گرچه بی تاثیر نیز نخواهد بود.
سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: اجرای این مصوبه سبب شده است شماری از کسانی که بیش از یک خط تلفن در اختیار داشته اند نسبت به برگشت دادن آنها اقدام کنند.
زارعیان بیان کرد: اجرای این مصوبه اگر حتی به برگشت 10 درصد تلفن های بدون کارکرد بینجامد به شرکت مخابرات ایران کمک می کند این تلفن ها را زودتر به متقاضیان بدهد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات چند روز پیش اعلام کرد: اکنون نزدیک به هشت میلیون تلفن ثابت در سراسر کشور وجود دارد که هیچ استفاده ای از آنها نمی شود، در حالی که شرکت مخابرات بارها اعلام کرده است اگر مردم به این نوع تلفن ها نیاز ندارند به مخابرات برگشت دهند تا به دیگران واگذار شود.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]