اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950812175436066

«می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» نیم میلیاردی شد

کد: 13950812175436066

https://goo.gl/sVJo2w

، تهران , (اخبار رسمی): نمایش «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» به طراحی و کارگردانی همایون غنی‌زاده در سه هفته اولیه به روی صحنه رفتنش در تالار وحدت، فروش نیم میلیارد تومانی را پشت سر گذاشت.

«می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» نیم میلیاردی شد
به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نمایش، همچنین در سه هفته اول به روی صحنه رفتنش13 هزار تماشاگر به تماشای این نمایش نشستند.

در این نمایش که از 25 مهرماه اجرای عمومی خود را آغاز کرده است، ویشکا آسایش، سجاد افشاریان، بابک حمیدیان، همایون غنی‌زاده، سیامک صفری و داریوش موفق به ایفای نقش می‌پردازند.

همایون غنی‌زاده خود نویسندگی و کارگردانی نمایش «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» را به عهده دارد .در خلاصه داستان این نمایش آمده است: ما شاهد ساخت یک فیلم کلاسیک بسیار بد هستیم. در تیزرهای این نمایش از صدای مانی حقیقی استفاده شده است.

همایون غنی‌زاده پیش از این نمایش‌هایی چون «آنتیگونه»، «ددالوس و ایکاروس»، «در انتظار گودو»، «ملکه زیبایی لینین» و «آگاممنون» را روی صحنه برده بود. همچنین نمایش «کالیگولا» به کارگردانی همایون غنی‌زاده در تالار وحدت روی صحنه رفت و توانست به فروش بالای یک میلیارد برسد.

امیر حسین قدسی و همایون غنی زاده طراح صحنه، الهام معین و همایون غنی زاده طراح لباس، بامداد افشار طراحی صدا، ماریا حاجیها طراح گریم، مرتضی نجفی طراح نور، محمد قدس مدیر تولید و مجری طرح و نازنین گودرزی دستیار کارگردان و مریم نراقی مشاور رسانه، دیگر عوامل این نمایش هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر