اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950817177786066

جایزه خوشه طلایی جشنواره اسپانیا به «سکوت » رسید

کد: 13950817177786066

https://goo.gl/wEn8bO

، تهران , (اخبار رسمی): جایزه خوشه طلایى شصت و یکمین دوره جشنواره والادولید اسپانیا به فیلم کوتاه «سکوت» اهدا شد.

جایزه خوشه طلایی جشنواره اسپانیا به «سکوت » رسید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مشاور رسانه ای فیلم ، «سکوت» به کارگردانى مشترک فرنوش صمدى و على عسگرى موفق به کسب جایزه خوشه طلایى بهترین فیلم کوتاه شصت و یکمین دوره جشنواره فیلم والادولید اسپانیا شد که فیلم فروشنده اصغر فرهادى نیز در همین جشنواره جایزه هیات داوران جوان را به خود اختصاص داد.

گفتنی است فیلم کوتاه «سکوت» در هفته ی گذشته موفق به دریافت چند جایزه بین المللی دیگر شد ؛که می توان به جایزه گربه طلایى جشنواره ازمیر ترکیه ،جایزه بهترین کارگردانى جشنواره زونتا ایتالیا ، دیپلم افتخار جشنواره فیلم هاى کوتاه تیمى رمانى و دیپلم افتخار جشنواره تانژه مراکش اشاره کرد.

این فیلم به زبان های کردی، انگلیسی و ایتالیایی ساخته شده و در خلاصه داستان آن آمده است: فاطیما باید خبری که از دکتر شنیده برای مادرش ترجمه کند ولی او به جای این کار سکوت اختیار می کند.

ولنتینا کارنلوتی و فاطیما الاکس  بازیگران فیلم کوتاه «سکوت» هستند. 

سکوت پیشتر در بخش مسابقه جشنواره کن و لندن و چندین جشنواره معتبر دیگر حضور داشته و همچنین برنده جوایزى از جمله بهترین کارگردانى جشن خانه سینما شد و شانس زیادى براى قرار گرفتن در جمع 5 فیلم نهایى اسکار دارد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر