اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950817178015575

مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی جوانان بانوان آسیا 2017

ملی پوشان فردا عازم تهران می شوند

کد: 13950817178015575

https://goo.gl/kFlN0e

، تهران , (اخبار رسمی): تیم ملی جوانان بانوان کشورمان امروزی هانوی را به سمت تهران ترک خواهد کرد.

ملی پوشان فردا عازم تهران می شوند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، تیم ملی جوانان بانوان کشورمان فردا دوشنبه 17 آبان 95 ساعت 17:00 به وقت محلی، هانوی را به مقصد تهران ترک می کنند.
همزمان با برگزاری مسابقات گروه D مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی جوانان بانوان آسیا با حضور تیم های ایران، هند و ویتنام، در گروه A نیز تیم های استرالیا، اردن و جزایر ماریانا به رقابت با یکدیگر می پرداختند که در نهایت تیم ملی جوانان بانوان استرالیا توانست با صدرنشینی در گروه خود به مرحله نهایی صعود کند.
بر این اساس، تیم های ژاپن، کره شمالی، کره جنوبی و چین به عنوان تیم های اول تا چهارم دور قبل مسابقات در سال 2015 و تیم های استرالیا، ازبکستان و ویتنام به عنوان تیم های اول گروه های A و B و D در مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی جوانان بانوان آسیا 2017 در فینال این دور از مسابقات به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این در حالی است که مسابقات مقدماتی گروه C با حضور تیم های تایلند، میانمار، فلسطین و قرقیزستان از 30 آذر لغایت 4 دی 95 برگزار می شود و تیم اول این گروه نیز به فینالیست ها ملحق خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران (مخفف انگلیسی: FFIRI، کد فیفا: IRN)‏ یک سازمان مردم‌نهاد در ایران است که امور مربوط به فوتبال در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش