اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950819178926066

«خرگیوش» در آخرین مرحله صداگذاری و موسیقی

کد: 13950819178926066

https://goo.gl/1ubGNC

، تهران , (اخبار رسمی): «خرگیوش» اولین تجربه کارگردانی مانی باغبانی است که هم اکنون در آخرین مراحل صداگذاری و ساخت موسیقی قرار دارد.

«خرگیوش» در آخرین مرحله صداگذاری و موسیقی

به گزارش اخبار رسمی فیلمبرداری این فیلم در بهار امسال در سکوت خبری انجام شد و پس از آن حسن ایوبی تدوین فیلم را به پایان رساند. از مدتی پیش حسین مهدوی کار صداگذاری «خرگیوش» را آغاز کرده است.

همچنین دارا دارایی آهنگساز و سرپرست گروه داماهی که تا کنون تجربه های متعددی با گروههای مختلف داشته، هم اکنون مشغول ساخت موسیقی این اثر است.

فیلمنامه «خرگیوش» توسط مانی باغبانی منتقد و فیلمنامه نویس به نگارش در آمده است و تهیه کنندگی این فیلم برعهده حبیب اسماعیلی است.

در خلاصه داستان این اثر که تجربه متفاوتی در حوزه سینمای کمدی به شمار می رود آمده است:هیچ شبی مثل امشب نیست...

در «خرگیوش»:بابک حمیدیان، سیامک انصاری، جواد عزتی، پان ته آ سیروس، مانیا علیجانی با حضور همایون ارشادی، امید روحانی، ملیکا شریفی نیا، و مینا ساداتی به ایفای نقش می پردازند.

از عوامل تولید این فیلم که اولین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر است می توان به:نویسنده و کارگردان: مانی باغبانی، مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، صدابردار: امین میر شکاری، تدوین: حسن ایوبی، موسیقی:دارا دارایی، طراح گریم:عظیم فراین، طراح صحنه و لباس:ملودی اسماعیلی، مدیر تولید:مهدی چراغی، جلوه های ویژه:بهنام خاکسار، دستیار ا.ل کارگردان و برنامه ریز: آلاله هاشمی، منشی صحنه:سعیده دلیریان، عکاس:احمد رضا شجاعی، مشاور رسانه ای:بیتا موسوی، فضای مجازی:آریان امیرخان، سرمایه گذار:بیژن لاهوتی و تهیه کننده:حبیب اسماعیلی اشاره کرد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر