اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950822180750365

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد

تلاش برای رسیدن به 4 تا5 میلیارد دلارگردش مالی

کد: 13950822180750365

https://goo.gl/6CLJJe

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: در حوزه ارتباطات ثابت، باید به درآمد 6 هزار میلیارد تومان و در حوزه سیار به درآمد 10 تا 12 هزار میلیارد تومان برسیم که مجموع 4 تا 5 میلیارد دلارگردش مالی را تا پایان سال برای مخابرات رقم می زند.

تلاش برای رسیدن به 4 تا5 میلیارد دلارگردش مالی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مخابرات ایران ، رسول سرائیان، مدیرعامل شرکت در مراسم تقدیر و تشکر و معارفه مدیران شرکت مخابرات ایران که امروز شنبه 22 آبان ماه به صورت ویدئوکنفرانس برگزارشد، گفت: اجرایی شدن ره نگاشت، نیازمند چابکی مجریان در حوزه معاونت های جدید و مشاوران است؛ زیرا جنس ساختار و مسئولیت ها در حوزه ره نگاشت، کاملا پویا و دینامیک است.

 سراییان  تصریح کرد: هر برنامه ای که از جنس تغییر باشد، نیازمند ارسال سیگنال های مشخصی از سمت مدیریت به بدنه سازمان است و سکون و بی حرکتی در مجموعه، بازخورد مناسبی ندارد.

وی با نوعی نگاه راهبردی به مجموعه تغییرات از ابتدای امسال تاکنون گفت: زمانی که هیئت مدیره جدید بر مصدر کار  نشست، اولویت ها مجددا  بازبینی شد.

وی گفت: 27 اولویت در 29 اردیبهشت ماه توسط هیئت مدیره مصوب و ابلاغ شد که تمرکز شرکت اعم از منابع انسانی و مدیریتی بر موارد مشخص شده بود.

 سراییان اظهار کرد: گام دوم یکپارچه سازی، ادغام شرکت های مخابرات استانی بود که تبلور آن در قالب برنامه ره نگاشت اتفاق افتاد.

 مدیرعامل شرکت کخابرات ایران ادامه داد:  با رونمایی از ره نگاشت تحول در 27 مرداد ماه سال جاری و برگزاری مجمع فوق العاده در 23 شهریور، از اول مهرماه به صورت عملی وارد اجرای ره نگاشت تحول پنج ساله شرکت مخابرات ایران شدیم.

وی افزود: با ادغام شرکت های استانی، هم اکنون اختیارات مدیران مناطق ، بیشتر از اختیارات در زمان مدیرعاملی شرکت های استانی است؛ زیرا مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تمام اختیارات لازم را برای اجرای فعالیت ها به مدیران مناطق تفویض کرده است.

سرائیان گام بعدی را اصلاحات ساختاری عنوان کرد و گفت: جنس ساختار و مسئولیت ها در حوزه ره نگاشت، کاملا پویا و دینامیک است.

وی در تبیین شرایط جدید معاونت ها خاطرنشان کرد: در جایگاه معاونت ها ، به دلیل ارتقای سطح حقوقی و امور مجلس، با ادغام در معاونت تنظیم مقررات شکل جدید و یکپارچه ای گرفت.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه مرکز عملیات فنی و تجاری نیز دستخوش تحول  شد گفت: مشتری قلب ره نگاشت است و حتی مدل قیمت گذاری اپراتورهای مخابراتی امروزه بر اساس تعداد مشتری است، نه زمین و ساختمان و تجهیزات.

سرائیان در همین زمینه اضافه کرد: بنابراین به دلیل تمرکز بیشتر و حرفه ای تر بر امور مربوط به مشتریان مخابرات، معاونت امور مشتریان را ایجاد کردیم.

سرائیان خاطرنشان کرد: در حوزه فناوری، نهاد جدیدی در ساختار به عنوان معاون تکنولوژی ایجاد شده که به مرور سازماندهی خواهد شد. همچنین در بخش مالی به علت تعاملات مداوم با امور مربوط به مجامع و سهامداران، معاونت مالی به معاونت مالی و امور مجامع تغییر می یابد.

وی  ادامه داد: مهم ترین راه تحقق ره نگاشت را جایگزین شدن کار تیمی به جای کار فردی عنوان کرد و افزود: افراد باید آماده خدمت در جایی که سازمان نیاز دارد، باشند.

 سراییان رفتار ماتریسی را دیگر نکته مهم ره نگاشت تحول عنوان کرد و افزود: افراد متناسب با نیازمندی شرکت، وارد یک پروژه شده و پس از پایان آن به پروژه اصلی و تعریف شده خود باز می گردند.

 وی اظهارکرد:: پرچمداران مدیریت شرکت مخابرات ایران، در تمام لایه های مدیریتی، با درک فاصله موجود تا نقطه مطلوب، به دنبال پر کردن این فاصله با اجرای ره نگاشت تحول هستند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در تبیین بیشتر این موضوع افزود: در حوزه ارتباطات ثابت، به درآمد 6 هزار میلیارد تومان و در حوزه سیار به درآمد 10 تا 12 هزار میلیارد تومان باید برسیم که مجموع 4 تا 5 میلیارد دلارگردش مالی را در پایان سال برای مخابرات رقم خواهد زد. 

وی مبانی کار را درمسیر ره نگاشت، توجه مداوم به ارزیابی عملکرد و تحقق اهداف تعریف شده برای کارکنان ارزیابی کرد و گفت: این ارزیابی عملکرد، شامل تمام کارکنان از بالاترین رده های مدیریتی تا بدنه اجرایی و کارشناسی خواهد شد.

در ادامه این مراسم از مدیرانی که در طول خدمت خود منشا اثر و خدمات فراوانی برای مجموعه مخابرات بودند، تقدیر و مدیران جدید در حوزه های کاری مربوطه، معارفه و احکام مدیران جدید به ایشان اهدا شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]