اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950822180936066

با اجرای زنده مهدی یراحی

فیلم «نفس» در پردیس کوروش افتتاح می شود

کد: 13950822180936066

https://goo.gl/AWbfWn

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم افتتاحیه رسمی فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار یکشنبه 23 آبان ماه ساعت 20 در پردیس سینمایی کوروش برگزار می شود.

فیلم «نفس» در پردیس کوروش افتتاح می شود

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی فیلم «نفس»، مراسم افتتاحیه رسمی فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار یکشنبه 23 آبان ماه ساعت 20 در پردیس کوروش برگزار می شود و قرار است از موزیک ویدئو فیلم «نفس» رونمایی شود.

در این مراسم که با حضور برخی از مدیران سینمایی و چهره های فرهنگی و ادبی برگزار می شود، مهدی یراحی قطعه «نفس» را برای حاضران در سالن می خواند.

این مراسم روز یکشنبه 23 آبان ماه ساعت 20 در طبقه 4 مجتمع سینمایی کوروش و در سالن شماره 2 برگزار می شود. همچنین  قرار است با اهدای تندیس «نفس» از برخی عوامل فیلم تقدیر شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر