اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950826184936066

در برنامه این هفته سرزمین ما بررسی می‌شود

اینورژن یا وارونگی هوا چیست؟

کد: 13950826184936066

https://goo.gl/2ZGjto

، تهران , (اخبار رسمی): علل پدید آمدن وارونگی هوا، تاثیر آن بر سلامت انسان و مقایسه آماری وضعیت هوای سالم امسال و سال گذشته مباحثی است که در برنامه 27آبان ماه سرزمین ما به آن پرداخته خواهد شد.

اینورژن یا وارونگی هوا چیست؟

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی برنامه سرزمین ما، این برنامه  پنجشنبه با موضوع اینورژن یا وارونگی هوا با حضور علی اصغر رجبی، رئیس مرکزملی هوا و تغییر اقلیم سازمان محیط زیست بر روی آنتن خواهد رفت.

همچنین در این برنامه با دکتر محمدقرگزلو، فوق تخصص آلرژی نیز ارتباط تلفنی برقرار خواهد شد تا به سوالات مجری در خصوص تاثیر الودگی هوا بر بیماری های ریوی و تنفسی پاسخ دهند و راهکارهایی برای کمتر کردن عوارض این الودگی ها بر بدن انسان را اعلام کند.
در برنامه این هفته، سوالی که در نظرسنجی برنامه از بینندگان پرسیده خواهد شد  (به تدابیر اتخاذ شده برای پیشگیری از آلودگی هوا چه نمره‌ای می‌دهید ؟) اختصاص دارد.
هفته گذشته از برنامه سرزمین ما در دومین کنفرانس ملی مدیریت کلانشهر ها با رویکرد محیط زیست تقدیر به عمل امد که گزارش این مراسم نیز در این برنامه پخش خواهد شد.
برنامه سرزمین ما به تهیه کنندگی الهام پیرهادی و اجرای ایرج میلانی کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک است که پنج شنبه‌ها ساعت 9:30 صبح از این شبکه پخش می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها