اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950827185596007

بسکتبالیست ها بیمه می شوند

کد: 13950827185596007

https://goo.gl/T18fPK

، تهران , (اخبار رسمی): فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) به مناسبت یک سال باقیمانده تا راه اندازی سیستم جدید رقابتی، اخبار خوبی برای بسکتبالیست‌ها دارد.

بسکتبالیست ها بیمه می شوند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال کمیته اجرایی فیبا تصمیم گرفت هزینه‌های بیمه بازیکنان حاضر در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2019 را از سال آینده پوشش دهدو همچنین مسئولیت تولیدات تلویزیونی با کیفیت بالا را برای همه رقابت‌های انتخابی برعهده بگیرد. کمیته اجرایی فیبا براساس تصمیمات جدید، همه هزینه های مربوط به بیمه مصدومیت های ورزشی را در همه کشورهای حاضر در رقابت های انتخابی سال آینده تامین می‌کند.

این بیمه شامل همه مسابقات و تمرینات در جریان پنجره‌های رقابتی سال 2017 به بعد می‌شود. همچنین فیبا برای منفعت هواداران و شرکا، همه رقابت‌ها را در 140 کشور از پنج قاره پوشش تلویزیونی با کیفیت بالا می دهد. دفاتر منطقه ای فیبا از پارسال کارگاه های آموزشی در زمینه سیستم جدید رقابتی را برای 63 فدراسیون ملی در قاره های مختلف برگزار کرده و بازخوردهای مثبتی از فدراسیون های مزبور گرفته اند. به خصوص مسئولان یورولیگ به فیبا اطمینان داده اند که قوانین آنها ورزشکاران اروپایی را از حضور در رقابت‌های ملی منع نمی‌کند یا محدودیتی برای آنها ایجاد نمی شود. سیستم جدید رقابتی بسکتبال از نوامبر 2017 اجرایی می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران، نهاد حاکم در بسکتبال ایران می‌باشد که در سال 1945 تأسیس شده است و از سال 1947 عضو فدراسیون بین‌المللی بسکتبال نیز بوده است و همچنین عضو فیبا آسیا و از نهادهای مسئول سازماندهی تیم ملی بسکتبال ایران می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]