اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950830186260365

در بازدید مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از پایانه مرزی مهران عنوان شد:

توسعه زیر ساخت های مرز مهران با فیبر نوری

کد: 13950830186260365

https://goo.gl/IaUuNk

، تهران , (اخبار رسمی): رسول سراییان مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به همراه استاندار ایلام وجمعی ازنماینده گان مجلس ، از پایانه مرزی مهران بازدید کردند و در جلسه ستاد اربعین استان حضور یافتند.

توسعه زیر ساخت های مرز مهران با فیبر نوری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مخابرات ایران ،رسول سرائیان مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در جلسه ستاد اربعین تصریح کرد : با توجه به اهمیت کنگره عظیم اربعین حسینی ایجاد ارتباط پایدار و مطمئن برای زائران از وظایف شرکت مخابرات ایران است.

وی افزود : 2 میلیون زائر اربعین حسینی که دارای تلفن همراه بودند از خدمات شبکه های تلفن همراه در عراق بهره مند شدند.
  مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد : در اربعین امسال از نجف تا کربلا زیر پوشش شبکه وای فای رایگان قرار گرفت تا زائران بتوانند با آرامش خاطر به انجام فرائض معنوی خود بپردازند.
 وی در ادامه با اشاره به امنیت و پایداری شبکه فیبر نوری ، گفت : درصدد هستیم مرزهای سه گانه مهران، شلمچه و چذابه را به این شبکه متصل کنیم.
 زیرساخت های مخابراتی در مهران نیاز به توسعه  و نو سازی دارد

محمدرضا مروارید استاندار ایلام نیز در جلسه ستاد اربعین حسینی با اشاره به فرسودگی زیرساخت های مخابراتی پایانه مرزی ایلام ، گفت : زیرساخت های مخابراتی پایانه مرزی مهران باید به صورت زیربنایی توسعه یابد.

 محمدرضا مروارید تصریح کرد : مرکز سوئیچ شهرستان مهران مربوط به سال های ابتدایی جنگ تحمیلی است که باید هرچه سریعتر نسبت به نوسازی و توسعه آن اقدام شود.
 وی در ادامه افزود : به منظور ایجاد پایداری و امنیت بیشتر برای ارتباط مخابراتی ، توسعه زیرساخت های مخابراتی شهرستان مهران با استفاده از شبکه های فیبر نوری در دستور کار قرار گیرد.
 در ادامه این جلسه مدیرعامل مخابرات استان نیز با اشاره تردد میلیونی زائران از مرز مهران ، گفت: ظرفیت پهنای باند در ایام اربعین با توجه به تردد میلیونی زائران در پایانه مرزی مهران 20 برابر و در شهر مهران 10 برابر شده است.
 حشمت اله اسدی اعلام کرد : برای پوشش جاده شباب تا نقطه صفر مرزی در شهرستان مهران با نصب 29 سایت پرتابل و ثابت تقریبا 100 درصد جاده زیر پوشش قرار گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]