اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950909192355757

رییس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران:

برند مد و لباس جمهوری اسلامی ایران معرفی شود

کد: 13950909192355757

https://goo.gl/9oE1zF

، تهران , (اخبار رسمی): ‎رییس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران خواستار استمرار حضور شهرداری تهران در حوزه حمایت از مد و لباس ایرانی و اسلامی شد و گفت: ادامه این حرکت می تواند به معرفی برند مد و لباس جمهوری اسلامی ایران در سطح بین المللی منجر شود.

برند مد و لباس جمهوری اسلامی ایران معرفی شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران ،مجتبی شاکری در جریان جلسه علنی شورای شهر تهران با بیان اینکه مقام معظم رهبری در مدت اخیر درباره چند موضوع توصیه هایی داشتند که برخی از آنها به شورای شهر نیز مرتبط بود، گفت: سیما و منظر شهری، زبان فارسی، ضرورت رشد شاخص جمعیت، ساخت اسباب بازی متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی و نیز مد و لباس از جمله این مسائل بوده است.

‎وی ضمن تقدیر از برگزاری جشنواره مد و لباس تسنیم توسط شهرداری تهران، این اقدام را مقدمه ای برای اهتمام جدی تر در این حوزه توصیف کرد و افزود: این جشنواره با اعلام فرخوان ملی برای کلیه طراحان خلاق کشور قابل گسترش است.

‎شاکری خاطرنشان کرد: تولیدات عرضه شده در جشنواره تسنیم نمونه و محدود است اما با هماهنگی صنوف می توان زمینه تولید انبوه آنها با جنس، قیمت و کیفیت مناسب فراهم کرد و در عین حال زمینه عرضه آن در فروشگاه های شهروند و دیگر مراکز فروش را ایجاد کنیم.

‎رییس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به هزینه های گسترده برای رفع و مقابله با آسیب های اجتماعی و پوششی اظهار کرد: عرضه پوشش مناسب یک اقدام اثباتی و ایجابی است که می تواند ریشه تغییر و تحولات پوششی کنونی را از خارج مرزها به داخل مرزها منتقل کند.

‎شاکری در بخش دیگر سخنانش با اشاره به دیدار رهبری با فرماندهان بسیج، گفت: یکی از مواردی که ایشان در این جلسه مطرح کردند، ناتمام ماندن رسیدگی به فیش های نجومی بود که انتظار می رود دولت به موضوع توجه کند؛ضمن اینکه قوه قضاییه نیز می تواند به عنوان مدعی العموم این مساله را پیگیری کند.

‎وی با اشاره به اینکه بر اساس اظهارات قاضی سراج، 3000 نفر از مدیران دولتی فیش حقوقی نجومی داشته اند، گفت: این موضوع یک آسیب بزرگ و آواری بر سر عدالت اجتماعی است.

‎وی با اشاره به حکم بازداشت یک نماینده مجلس، توصیه کرد سایر نمایندگان مجلس در حمایت از کسی که هشت شاکی خصوصی دارد و سه اعلام جرم عمومی علیه او مطرح شده است، بحث های زرگری مطرح نکنند؛چراکه در قضیه بازداشت یاشار سلطانی هم برخی اعضای شورا چنین رفتاری داشتند و بعدا مشخص شد حقیقت ماجرا چیز دیگری بوده است.

‎شاکری یادآور شد: عمده کردن مسائل جزیی، به منزله دودآلودکردن مسائل اجتماعی است

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]