اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950909192485622

از امروز و در شهر خارکف اوکراین

مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه های جهان آغاز می شود

کد: 13950909192485622

https://goo.gl/JqstcL

، تهران , (اخبار رسمی): رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان از امروز (چهارشنبه) در مجموعه ورزشی لوکوموتیو در شهر خارکف اوکراین آغاز می شود.

مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه های جهان آغاز می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، تیم های بیمه رازی و ستارگان ساری نمایندگان کشورمان در این رقابت ها که وارد محل برگزاری مسابقات شده اند روز دوشنبه اولین تمرین خود را در شهر خارکف دومین شهر بزرگ کشور اوکراین زیر نظر کادر فنی خود برگزار کردند.

سومین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری با حضور 2 تیم از ایران، 2 تیم از اوکراین و نمایندگان کشورهای ارمنستان، ترکیه، آمریکا، گرجستان، بلاروس، مغولستان، قرقیزستان و مجارستان در چهار گروه سه تیمی برگزار می شود.
بنا بر اخبار رسیده در این مسابقات چهره های سرشناس کشتی دنیا حضوردارند که در قالب باشگاه های مختلف به مصاف هم می روند.، قرار است این مسابقات به صورت زنده و مستقیم از شبکه رادیویی ورزش پخش شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران

کشتی در ایران یکی از پرطرفدارترین ورزش‌ها ست و ریشه در تاریخ و سنت‌های ایرانی دارد به طوری‌که معمولاً به عنوان ورزش ملی ایران از آن یاد می‌شود. کشتی از دوران باستان در ایران تمرین می‌شده و در میان سبک‌های گوناگون ملی و محلی کشتی پهلوانی فراگیرترین سبک آن بوده‌است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش