اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950910192605757

انتقاد مهدی چمران

نمایشگاهیان جان مردم را به مخاطره می اندازند

کد: 13950910192605757

https://goo.gl/bSMxhb

، تهران , (اخبار رسمی): رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مردم از برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب استقبال می کنند امابرخی به دنبال کسب سود هستند و جان مردم برایشان اهمیتی ندارد.

نمایشگاهیان جان مردم را به مخاطره می اندازند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران در سیصد و هشتمین جلسه شورا گفت: ترافیک عصر یکشنبه وحشتناک بود که یکی از دلایل آن برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی در نمایشگاه خیابان سئول بود.

وی ادامه داد: ما چندین بار در این خصوص تذکر داده ایم و باز هم می گوییم که نمایشگاه شهر آفتاب برای برپایی نمایشگاه های تخصصی و عمومی آماده است و مردم هم از این امر استقبال می کنند اما نمی دانم چرا برخی می خواهند مشکل ایجاد کنند و اصرار دارند برای چند درصد سود بیشتر و یا حتی چند میلیارد جان و وقت مردم را بی ارزش جلوه دهند.
چمران افزود: طبق مصوبه ای که از سال 83 با مسئولان نمایشگاه و فرمانده ناجا داشتیم مقرر شد در این محل تنها می بایست نمایشگاه های کم ازدحام تخصصی و آن هم نه به صورت هم زمان برگزار شود که تا به امروز اینچنین نبوده و نمایشگاه های پر ازدحام سبب ترافیک های طولانی شده که در شرایط آلودگی هوا در این روزها صدمات جبران ناپذیری به سلامت مردم وارد خواهد آورد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین به تولید موتور سیکلت های کاربراتوری اشاره کرد و گفت: بر طبق مصوبه خود دولت شماره گذاری این موتورها از اول مهر ماه نباید صورت گیرد اما متاسفانه دولتمردان به مصوبه خود هم پایبند نیستند.

چمران تصریح کرد: تولید کنند گان با علم به این مصوبه به تولید خود ادامه دادند و با اهرم فشار می خواهند تولیدات خود را شماره گذاری کنند.
وی افزود: تا به امروز آنچنان سود هایی نصیب تولید کنندگان این موتور سیکلت ها شده که فکر نمی کنم عدم شماره گذاری چند صد هزار از این موتور سیکلت ها ضرری به آنها برساند .
رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت : ما مصمم به این هستیم که موتور سیکلت های کاربراتوری به انژکتوری تبدیل شود چرا که این امر به نفع مردم است و اگر نیاز باشد نامه ای به امضای دسته جمعی نمایندگان به هیات دولت تقدیم خواهیم کرد و پیگیری عدم شماره گزاری موتور سیکلت های کاربراتوری خواهیم بود .

چمران در پایان و با اشاره به تذکر طلایی در رابطه با نام گذاری بزرگراهی به نام شهید متوسلیان گفت : هنوز نمی دانیم این سردار بزرگ شهید شده یا نه و علت عدم نام گذاری هم همین امر بوده ولی می توان به نام سردار متوسلیان خیابان یا بزرگراهی نام گذاری کنیم . موضوع حاج احمد متوسلیان قطعا و یقینا مانند امام موسی صدر است که هنوز نمی دانیم زنده است یا شهید شده اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه