اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950913193995073

ایده خود را اجرایی کنید

تقلید سد راه موفقیت در کسب و کار اینترنتی

کد: 13950913193995073

https://goo.gl/foHX4u

، تهران , (اخبار رسمی): درکسب و کارهای اینترنتی راه برای موفقیت باز است، ولی افرادی که اقدام به تقلید و تکرار ایده دیگران می کنند از غافله موفقیت عقب می مانند.

تقلید سد راه موفقیت در کسب و کار اینترنتی

بعضی ها به این فکر می کنند که در کمترین زمان، به نتیجه مطلوب برسند ولی در یک حلقه تکرار یا همان تقلید قرار می گیرند

به گزارش روابط عمومی استودیو مژده، امروز تجارت الکترونیک نقش پررنگ‌تری را در زندگی روزمره و جامعه ایفا می کند به ‌طوری که سیل عظیمی از افراد به سمت راه اندازی کسب و کارشون روی آورده اند اما نکات مهمی در همین راستا وجود دارد که قبل از شروع باید به آن پرداخته شود.

بر همین اساس، باید در ابتدای مسیر کسب‌وکار اینترنتی به این موضوع اشاره شود که از کجا باید شروع کرد یا چگونه می توان مانند سایر برندها و کسب‌وکارهای موفق به اوج رسید.

بسیاری از افراد درصدد هستند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه و بازدهی ممکن برسند اما متاسفانه این افراد در یک حلقه تکرار یا همان تقلید قرار می‌گیرند؛ در برخی مواقع نیز برخی افراد بر روی خلاقیت و ایده پردازی تمرکز می کنند تا با پیگیری یک راه جدید را برای کسب و کار خود ابداع کنند.

برای مثال، در بخش فروش اینترنتی همه با شرکت‌ها یا سایت‌های موفقی مانند دیجی کالا، بامیلو و .. آشنایی دارند حال به نظر شما اگر یک فرد و تیمی بخواهد نظیر چنین سیستمی را راه‌اندازی کند، سوال اینجاست که باید از کجا شروع کند یا باید از همه نظر خود را شبیه این سایت‌ها کند.

حتما مشاهده کردید بسیاری از افراد که از نام‌های مشابه و حتی ظاهر تم‌های مشابه این کسب‌و‌کارها استفاده کردند، فقط به امید اینکه راه طولانی را در یک شب طی کنند اما در مقابل، تیم‌ها و کسب‌وکارهایی که اقدام به راه‌اندازی کسب‌وکار آن‌هم بدون تقلید کردند با این نوع عملکرد جدید راه خودشان را بهتر پیدا کرده و به موفقیت برسند.

شاید در وهله اول تقلید یا پیش‌روی در یک ایده از قبل ثبت‌شده، کار به ظاهر تضمین شده‌ای باشد اما موفقیت چشمگیری در آینده نخواهد داشت زیرا هر فردی که تنها دنباله‌رو ایده سایر افراد باشد طبیعتا از خود هیچ ایده‌ جذابی ندارد و یک قدم عقب‌تر از شخص موفق است.

در مقابل آن شخصی که ایده جدیدی را ثبت می کند، شاید در روز و ماه‌های ابتدایی به نتیجه مطلوب مدنظر خود دست نیابد اما با گذشت زمان این ایده تبدیل به یک روش جدید یا سیستم جدیدی می‌شود که در آینده نقشه راهی برای افرادی خواهد شد که می خواهند این نوع کسب و کار را ادامه دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

استودیو مژده

Design and programming of attractive sites and applications around the world META ♾ Investor in startups توسعه دهنده و منتور سازمانی التوجیه التنظیمی CA 🇨🇦 BE 🇧🇪 AM 🇦🇲 FR 🇫🇷 CN 🇨🇳 UAE 🇦🇪

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]