اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950916196095757

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران خواستار شد

راه اندازی خطوط ال آر تی

کد: 13950916196095757

https://goo.gl/RnXkas

، تهران , (اخبار رسمی): رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه واسطه مشکلات موجود در منطقه باید طرح تفصیلی بازبینی شود گفت: اگر به امکانات و نیاز های منطقه 22 رسیدگی نشود در آینده ای نه چندان دور مشکلات بزرگی گریبان مدیریت شهری را خواهد گرفت .

راه اندازی خطوط ال آر تی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران اقبال شاکری در سیصد و دهمین جلسه شورا پس از استماع گزارش دبیر دبیران شورایاری منطقه 22 گفت: منطقه 22 یکی از مناطق مهم توسعه شهر تهران است اما نگرانی ما این است که این منطقه از نبود زیر ساخت های لازم صدمه ببیند.

وی ادامه داد: اگر به طور دقیق به امکانات و نیاز های منطقه توجه نشود در آینده ای نه چندان دور شاهد مشکلات ریز و درشت در این منطقه خواهیم بود که مدیریت شهری با آن مواجه خواهد شد .
شاکری افزود: توسعه ناهمگون و بار گذاری نا متوازن در این منطقه یکی از مشکلات موجود است که برای رفع آن نیازمند بازنگری و تجدید نظر در طرح تفصلی خواهیم بود.
وی تصریح کرد: نبود زیر ساخت های مورد نیاز از جمله فقدان زیر ساخت های آب و فاضلاب و یا زیر گذر های ترددی این منطقه از جمله مواردی است که شهروندان را به دردسر انداخته است.
رییس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه قرار بود منطقه 22 یک منطقه نمونه در تاسیسات شهری باشد اما اکنون جزو منطقه محروم تهران محسوب می‌شود، گفت: تاخیر یکساله در احداث تونل شهدای غزه را شاهد هستیم که علت آن را نمی‌دانیم.
شاکری خاطر نشان ساخت: در برنامه توسعه حمل و نقل این منطقه ایجاد سیستم حمل و نقلی ال ار تی یکی از اهداف تعیین شده است که امیدواریم در بودجه 96 شاهد افزایش چشمگیر بودجه این منطقه بر ای تحقق اهداف تعیین شده باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه