اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950917196535757

مسجد جامعی عنوان کرد

لزوم توجه مدیریت شهری به مدرسه خزایلی

کد: 13950917196535757

https://goo.gl/MdJ2LR

، تهران , (اخبار رسمی): ارائه گزارش از میزان باغات تخریب شده در شهر و لزوم توجه به مدرسه خزایلی از موضوعاتی بود که مورد تاکید اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.

لزوم توجه مدیریت شهری به مدرسه خزایلی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران غلامرضا انصاری، عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه سیصد و دهم شورای اسلامی شهر تهران در قالب پیشنهادی گفت: تاکنون تاکیدات فراوانی بر موضوع حفظ باغات شده است و از این رو پیشنهاد می شود که شهرداری گزارشی از میزان باغات تغییر کاربری یافته در شورا ارائه کند تا نقش آن در حفظ باغات مشخص شود.
احمد مسجد جامعی, عضو دیگر شورای شهر تهران نیز در سخنان پیش از دستور جلسه بر ضرورت توجه جدی به خانه رهنما تاکید کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش به خانواده شهید شریعت رضوی اشاره کرد و گفت: برادر دیگری از این خانواده در جریان جنگ جهانی دوم حضور داشت که علی رغم دستور ستاد کل آن زمان مبنی بر عقب نشینی در مرزها بر سر راه دشمن ایستاد و از خاک ایران دفاع کرد و به شهادت رسید.
عضو شورای شهر تهران ادامه داد: شهرت دیگر این خانواده "آذر" است و در همان زمان سنگ قبری توسط اهالی این محله برای آن شهید تهیه شده و نصب می شود.
مسجد جامعی ادامه داد: این شهدا، شهدای مظلومی هستند و با توجه به اینکه خواهر این خانواده نیز همسر دکتر شریعتی است پیشنهاد می شود تندیس این شهدا ساخته شده در مکانی قرار گیرد.
وی در ادامه به مدرسه خزایلی با 50 سال سابقه اشاره کرد و گفت: این مدرسه نیازمند توجه شهرداری است و پیشنهاد می شود که شورای شهر فوریتی برای این موضوع قائل شود.
مسجد جامعی در خصوص خزایلی تصریح کرد: این فرد نابینا، اولین شخصی است که اولین پایان نامه قرآنی را در دانشگاه تهران نوشته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه