اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950917196545757

پرویز سروری خبر داد

رونمایی از سامانه هوشمند تنقیحی

کد: 13950917196545757

https://goo.gl/gE6B7T

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: مرحله اول ساماندهی هوشمند تنقیحی (نظارت) به صورت آزمایشی رونمایی و اجرایی شد.

رونمایی از سامانه هوشمند تنقیحی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران پرویز سروری در سیصد و دهمین جلسه شورا ضمن تبریک روز دانشجو،اظهار داشت: باید در این روز چهره بدعهدی امریکا را نشان داد و دیپلماسی غیرقابل اعتماد آمریکا مشخص شود و مدیران این بدعهدی آمریکا را زیر سوال ببرند و اجازه ندهند حقوق ملت ایران تضعیف شود.

وی ادامه داد: مرحله نخست ساماندهی هوشمند تنقیحی به صورت آزمایشی با حضور رئیس شورای اسلامی شهر تهران رونمایی شد و در آینده‌ای نزدیک در صحن شورا نیز رونمایی خواهد شد که در مسائل حقوقی و نظارتی شورا بسیار تأثیرگذار است و این اقدام بعد از سه سال تلاش و کار شبانه‌روزی به نتیجه رسیده است.

سروری افزود: بودجه سال آینده توسط دولت به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است ولی متاسفانه با نمایندگان مجمع تهران در این خصوص جلسه‌ای نداشته‌ایم و از ریاست شورا درخواست داریم که جلساتی با نمایندگان تهران در مجلس داشته باشیم تا بتوانیم درمورد بافت فرسوده و دیگر موارد و مشکلات شهر تهران تصمیم‌گیری و بودجه لازم شهر تهران را تامین کنیم.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران افزود: مشکلاتی با ایجاد طرح تفصیلی برای شهروندان ایجاد شده است و در بعضی مواقع در حق آنها اجحاف می‌شود.
وی بیان داشت: افرادی که قبل از اجرای طرح تفصیلی مجوز گرفته و شروع به کار کردند با اجرای طرح تفصیلی با مشکلاتی مواجه شده که باید در این خصوص تمهیدات لازم اتخاذ شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه