اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950917197020365

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران تاکید کرد

حاکمیت نرم افزار ازگامهای اساسی در ارتباط با مشتری

کد: 13950917197020365

https://goo.gl/TdQCKC

، تهران , (اخبار رسمی): معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت : شاخص هایی مانند چسبندگی مشتری و جلوگیری از ریزش مشتری و حاکمیت نرم افزار از گام های اساسی در ارتباط با مشتری است .

حاکمیت نرم افزار ازگامهای اساسی در ارتباط با مشتری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مخابرات ایران ،  داود زارعیان  معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران در چهارمین جشنواره روابط عمومی های شرکت مخابرات ایران  با اشاره به  فعالیت های روابط عمومی با تمرکز بر ارتباط با مشتری در دوره های مختلف ،  تصریح کرد : در ابتدا مشتری نیازمند ما بود و جایگاهی برای او تعیین نشده بود اما بعد از طرح شعار « پاسخگویی» توجه به مشتری بیشتر شد.

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران به ارتباط بعضی از شاخص های برنامه ره نگاشت  به حوزه روابط عمومی اشاره کرد و گفت : شاخص هایی مانند چسبندگی مشتری و جلوگیری از ریزش مشتری و حاکمیت نرم افزار از گام های اساسی در ارتباط با مشتری است .
 وی افزود:  در دوره ورود تلفن همراه به کشور، انتقال مشتری از ثابت به همراه صورت گرفت و مشتری مداری شکل جدیدی به خود گرفت.
زارعیان به شکل گیری نخستین سامانه ارتباطات مردمی ( 09990) در روابط عمومی شرکت مخابرات ایران براساس توجه به مشتری اشاره کرد وگفت : در این دوره  با تغییر نگرش دراین حوزه توجه به مشتری آغاز شد.
وی، ورود رقبا را همزمان با آغاز خصوصی سازی در شرکت مخابرات ایران، چالش اصلی این شرکت دانست و تاکید کرد : شرکت مخابرات ایران با چالش خصوصی سازی و ورود رقبا به بازار مواجه بود که از آن حمایتی هم صورت نگرفت و به همین دلیل در این دوره روابط عمومی در معرض آزمون جدید ی قرار گرفت و باید دقیق تر و حساس تر عمل می کرد. 
معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران حضوراصحاب رسانه حوزه ICT در حمایت از به ثمر نشستن برنامه ها را تاثیرگذار دانست و ضمن تشکر و قدردانی از تمامی خبرنگاران این حوزه  ، گفت : حوزه روابط عمومی از منظر رسانه ها نیازمند جایگاه امن برای بیان حقایق به جامعه می باشد  که پس از خصوصی سازی در مخابرات این مهم به انجام رسید.
وی ، مشارکت تمام حوزه های روابط عمومی مناطق مخابراتی سراسر کشور در تحقق اهداف و برنامه های این شرکت مهم ارزیابی کرد و افزود: بدون شک دستاوردهای مهم حوزه روابط عمومی مخابرات ایران مرهون تلاش تمامی کارکنان مخابرات مناطق کشوراست و امیدوارم این همکاری ادامه داشته باشد.
گفتنی است در چهارمین جشنواره روابط عمومی های شرکت مخابرات ایران،از خدمات داود زارعیان به عنوان استاد پیشگام و پیشکسوت حوزه روابط عمومی با حضور سراییان مدیر عامل و وصلی عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران  و مدیران روابط عمومی مناطق مخابراتی در سراسر کشور قدردانی شد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی