اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950920197616451

دستگاه پو پی اس چه وظیفه ای دارد

تامین انرژی پایدار با یو پی اس

کد: 13950920197616451

https://goo.gl/KMpaiP

، شیراز , (اخبار رسمی): یو پی اس دستگاهی الکترونیکی جهت تامین انرژی: یو پی اس در واقع دستگاهی الکترونیکی جهت ایجاد ارتباط مداوم در بسیاری از دستگاه است.

یو پی اس دستگاهی الکترونیکی جهت تامین انرژی

به گزارش روابط عمومی فرنشین صنعت، یو پی اس دستگاهی الکترونیکی جهت تامین انرژی به شکل پیوسته و مداوم جهت سیستم ها و دستگاه های مصرف کننده ای است، که نسبت به اختلالات و قطعی برق حساسیت بیشتری دارد. به دلیل همین قضیه، یو پی اس جز دستگاه ها و تجهیزات اصلی مجموعه های کامپیوتری ادارات، موسسات و دیگر بخش های حساس مانند سیستم های مخابراتی، آزمایشگاهی و بیمارستانی است.

در شبکه های برق شهری اتفاقاتی چون نویز، کاهش و یا افزایش مقدار ولتاژ برق، تغییر فرکانس و انواع اعوجاج ها لحظه ای و یا دایم از جمله نمونه های مشکلات رایج در این بخش هاست که به هیچ وجه قابل پیش بینی نیستند. امروزه دستگاه های بی شمار الکترونیکی به صورت پیشرفته و حساس مانند ابر رایانه ها و تجهیزات مخابراتی و بیمارستانی با توجه به کارکرد های ویژه و حساسی که دارند به برق و انرژی مدام نیازمند هستند و یو پی اس دستگاهی الکترونیکی جهت تامین انرژی این بخش محسوب می شود، که می تواند به عنوان منبع تغذیه ای بدون قطعی و با کارکرد خطا گیری مشکلات برقی دانست که دارای یک فرکانس ثابت و با اطمینان زیاد جهت استفاده از آن می باشد.

یو پی اس دستگاهی الکترونیکی جهت ایجاد ارتباط مداوم

یو پی اس در واقع دستگاهی الکترونیکی جهت ایجاد ارتباط مداوم در بسیاری از دستگاه است و جهت بخش هایی که نیازمند ارتباط همیشگی و مداوم هستند و به منبع برق مداوم جهت کار خود نیاز دارند، مانند رادیو، تلویزیون، مخابرات و… کاربرد دارد. در کشورهای پیشرفته چناچه کمتر با کمبود برق و یا قطعی برق مواجه می شوند، ولی استفاده از یو پی اس جز یکی از وسایل ضروری رایانه های آن ها محسوب می شود. به طور نمونه می توان به یک اتصال کوچک برقی در یک سیستم رایانه ای اشاره نمود که در صورت متصل نبودن به یو پی اس امکان دارند به دلیل همین اتصال برقی کوچک حافظه داخلی یا همان رم سیستم دچار اشکال شده و از بین برود و زیان غیرقابل برگشتی را به کاربر استفاده کننده از آن بزند و با یک جرقه کوچک حاصل کار او در عرض چند ثانیه نابود شود.
در دیگر سیستم ها و تجهیزات برقی مانند سیستم های مخابراتی و شبکه های اطلاعاتی چناچه دچار قطع و یا هرگونه تغییر مشخصه های منبع تغذیه بشوند، دستگاه از حالت اولیه خارج شده و هماهنگی قبل را ندارد و بر اثر قطع و وصل متوالی آن صدمات زیادی به آن وارد شده در برخی موارد تجهیزات به طور کامل از کار می افتد. بنابراین نیاز به یو پی اس به عنوان دستگاهی مبدل و مولد جهت تامین انرژی همیشگی، مداوم و ترمیم کننده جهت حذف نمودن اختلالات شبکه و تغذیه مدارات حس می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرنشین صنعت

شرکت فرنشین صنعت شرق متکی به تجربه چندین ساله مدیران خود در زمینه تامین تجهیزات برق اضطراری و ups آماده ارائه خدمات فنی و تامین انواع یو پی اس ، باطری و شارژهای صنعتی به شما عزیزان است.این شرکت قادر به تامین رنج کامل یو پی اس های کم ظرفیت با طراحی مناسب جهت تامین زمان پشتیبانی طولانی long backup و یو پی اس های پر ظرفیت با تکنولوژی بدون ترانس و تکنولوژی ترانسفورمر کوپل جهت استفاده در همه مصارف ، office ، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی ، کارخانجات ، بخشهای نظامی و غیره بوده و کلیه محصولات ارائه شده را به مدت مورد توافق گارانتی می‌کند.همچنین با ارائه باطریهای سیلد اسید در انواع سلولهای 2 ولتی ؛ front terminal ؛ 5 ساله ، 10 ساله و ژل تایپ و همچنین باطریهای نیکل کادمیوم NICKEL CADMIUM مارک ALCAD، SAFT در تمامی ظرفیت های پوشش کامل به تمامی نیازهای بخش صنعت و مصارف اداری را تامین می کند.فروش باتری یو پی اس توسط شرکت فرنشین صنعت با گارانتی معتبر برای باتری یو پی اس (UPS) برای مشتریان این شرکت با ارسال سریع به تمام کشور انجام می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]