اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950822180896451

انواع اختلالات برق شهری و روش مقابله با آن

کد: 13950822180896451

https://goo.gl/BImwvY

، شیراز , (اخبار رسمی): در صورتی که قصد دارید از یو پی اس استفاده کنید باید نحوه عملکرد یو پی اس را بشناسید.

انواع اختلالات برق شهری و علت استفاده از یو پی اس

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت فرنشین صنعت شرق، برق رسانی در شهر و با ولتاژ استاندارد 220 ولت همواره ثابت نیست. تجهیزات مختلفی در کسب و کار های مختلف وجود دارند که گاهی بسیار گران قیمت و حساس هستند. به عنوان مثال تجهیزات مخابراتی یا دیتاسنترهای بزرگ زمانی که با اختلالات برق رسانی مواجه شوند علاوه بر این که کل دیتا و تنظیمات دستگاه مختل می شود آسیب های زیادی از نظر فیزیکی به دستگاه وارد می شود.

بنابراین لزوم استفاده از یو پی اس همواره حس می شود. در صورتی که می خواهید از یو پی اس استفاده کنید باید نحوه عملکرد یو پی اس را بشناسید. در واقع باید بدانید که یو پی اس به چه فاکتور هایی حساسیت دارد و چه زمان هایی برق رسانی به بخش های مختلف و تاسیسات را ادامه می دهد.

در ادامه با برخی از انواع اختلالات و مشکلات برق شهری و لزوم استفاده از یو پی اس آشنا می شوید. اختلالات برق شهری و علت استفاده از یو پی اس قطع و وصلی برق قطع برق یا Power Failure از متداول ترین اختلالات برق شهری است که طی آن برق برای مدت زمان نامعلومی به صورت کامل از کار می افتد. 

این قطعی و وصلی ها اجتناب ناپذیر هستند و معمولا به علت مشکلات فنی در منابع برق رسانی و حوادث طبیعی و آسیب به تجهیزاتی نظیر تیربرق ایجاد می شود. در این مواقع با استفاده از یو پی اس ها قطعی برق به صورت کامل جبران می شود. افزایش ولتاژ پدیده ای کاملا لحظه ای است و برای مدت کوتاهی اثر خود را روی تجهیزات مختلف اعمال می کند.

زمانی که ولتاژ اعمال شده از ولتاژ اسمی دستگاه بیش تر شود خساراتی نظیر صدمه دیدن دستگاه و ارورهای مختلف در طول بوت شدن سیستم نظیر رایانه ها ایجاد می شود. مشکل افزایش ولتاژ از انواع اختلالات و مشکلات برق شهری است و لزوم استفاده از یو پی اس در این نوع اختلال همچنان حس می شود. با خرید یو پی اس می توان از ضرر و زیان احتمالی این اختلالات پیشگیری کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرنشین صنعت

شرکت فرنشین صنعت شرق متکی به تجربه چندین ساله مدیران خود در زمینه تامین تجهیزات برق اضطراری و ups آماده ارائه خدمات فنی و تامین انواع یو پی اس ، باطری و شارژهای صنعتی به شما عزیزان است.این شرکت قادر به تامین رنج کامل یو پی اس های کم ظرفیت با طراحی مناسب جهت تامین زمان پشتیبانی طولانی long backup و یو پی اس های پر ظرفیت با تکنولوژی بدون ترانس و تکنولوژی ترانسفورمر کوپل جهت استفاده در همه مصارف ، office ، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی ، کارخانجات ، بخشهای نظامی و غیره بوده و کلیه محصولات ارائه شده را به مدت مورد توافق گارانتی می‌کند.همچنین با ارائه باطریهای سیلد اسید در انواع سلولهای 2 ولتی ؛ front terminal ؛ 5 ساله ، 10 ساله و ژل تایپ و همچنین باطریهای نیکل کادمیوم NICKEL CADMIUM مارک ALCAD، SAFT در تمامی ظرفیت های پوشش کامل به تمامی نیازهای بخش صنعت و مصارف اداری را تامین می کند.فروش باتری یو پی اس توسط شرکت فرنشین صنعت با گارانتی معتبر برای باتری یو پی اس (UPS) برای مشتریان این شرکت با ارسال سریع به تمام کشور انجام می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]