اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950922199914641

آیا برای حضور در اینستاگرام هدفی تعیین کرده اید

7 راه برای داشتن یک پروفایل اینستاگرام حرفه‌ای

کد: 13950922199914641

https://goo.gl/BSNLud

، مریوان , (اخبار رسمی): با یک هدف شروع کنید که چه چیزی را می‌خواهید توسط اینستاگرام بدست آورید، آیا می‌خواهید نمونه کارهای خود را در آن به نمایش بگذارید یا تصویر و ذهنیتی از آنچه انجام می‌دهید را به مخاطب خود نشان دهید.

7 راه برای داشتن یک پروفایل اینستاگرام حرفه‌ای

هدف خود را برای حضور در اینستاگرام مشخص کنید و به اصطلاح “niche” باشید و سعی کنید مزیت رقابتی ایجاد کنید و از سایر رقبای خود متمایز باشید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از رونگار ، در مرحله اول داشتن یک استراتژی موفق در اینستاگرام، مشخص کردن هدف  برای حضور در اینستاگرام است.

با یک هدف شروع کنید،  چه چیزی را می‌خواهید توسط اینستاگرام بدست آورید؟ آیا می‌خواهید نمونه کارهای خود را در آن نمایش دهید، تصویر و ذهنیتی از آنچه انجام می‌دهید به مخاطب خود نشان دهید یا شاید بیشتر قصد دارید کار و خدمات خود را معرفی کنید؟ بدون داشتن هدف مشخص، شما نمی‌توانید برای پست‌های خود برنامه ریزی کنید.

مخاطبان خود را بشناسید و لیستی از کسانی که فکر می‌کنید محصول یا خدمات شما را می‌‌خرند و به آن علاقه‌مند هستند را تهیه کنید و محتوای تولیدی خود را با تمرکز بر روی این افراد تهیه کنید. شما می‌توانید از کاربران بلاگ خود، کاربران فیسبوک، گوگل آنالیتیک و… استفاده کنید. اطلاعات زیادی برای ایجاد یک استراتژی و نقشه وجود دارد.

یک داستان را بیان کنید!

هدف خود را برای حضور در اینستاگرام مشخص کنید و به اصطلاح “niche”  باشید و سعی کنید مزیت رقابتی ایجاد کنید و از سایر رقبای خود متمایز باشید. این به مخاطبان شما اجازه می‌دهد که بفهمند چه انتظاری از شما داشته باشند و در عوض دنبال کردن شما چه چیزی عاید آنها می شود.

داستان برند خود را به صورت تصویری با استفاده از تکنیک‌هایی نظیر  استایل مشخصی برای عکس‌ و تصاویر گرافیکی ؛ روی تصاویر لوگو و تصویر، برند خود را قرار دهید ؛ استفاده از پالت رنگی و انبار عکس را بیان کنید.

البته که شما برای پست‌ اینستاگرام خود نیاز به عکس دارید، هنگام تهیه عکس برای اینستاگرامتان همیشه بیشتر از نیازتان عکس بگیرید.

همیشه انباری از عکس‌هایی که می‌توانید از آن‌ها برای پست‌های خود در آینده استفاده کنید داشته باشید. به عنوان مثال اگر شما در یک کافه از دوستان خود عکس میگیرید؛ نگاهی به اطراف خود بیاندازید و سایر سوژه‌های جذاب مانند قفصه کتاب، کلکسیون‌ها، ماگ‌ها و… عکاسی کنید.

همچنین برای کلیه رویدادها و مناسبت ها میتوانید از تصاویر و طرح های آماده شبکه های اجتماعی رونگار استفاده کنید.

ویرایش و برش عکس

عکس های خود را خام منتشر نکنید! با استفاده از نرم‌افزارهای مختلف ویرایش کنید و برش بزنید و به جذابیت بصری آن‌ها بیافزایید.

فیلترگذاری کنید!

با استفاده از یک فیلتر مناسب برای عکس های خود می‌توانید یک پروفایل یک‌دست و یک استایل مناسب برای برند خود درست کرده و از تناقض رنگی پست‌های خود جلوگیری کنید.

روی پست های خود هشتگ بگذارید!

” # (هشتگ) ” ابزاری است که در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت برای به اشتراک گذاری پست‌ها در سطحی جهانی و فراتر از فهرست دوستان و فالورها به کار برده می‌شود.

با کلیک کردن بر روی یک “هشتگ” پرطرفدار می‌توانیم به انبوهی از اطلاعات و دریایی ارتباطات دسترسی داشته باشیم.

 چندین کاربرد هشتگ عبارتند از فرصتی برای تعامل با دوستان و طرفداران خود ؛ ارتباط با سایر کسانی که به همان موضوع علاقه‌مند هستند ؛ ایجاد یک کمپین شبکه‌های اجتماعی ؛ معرفی کردن برند خود ؛ پیدا کردن محتوای مناسب تولید شده توسط کاربران ( UGC ) .

بدون هدف پستی را منتشر نکنید!

فقط به این دلیل که پستی منتشر کرده باشید؛ پست منتشر نکنید. برای دنبال کنندگان، آنفالو کردن شما  کار راحتی است و آنان رغبتی به محتوای بی‌هدف و به درد نخور شما ندارند. به مخاطبان خود فرصت تنفس بدهید و به صورت مداوم و پشت سر هم پست منتشر نکنید.

شما چه ارزشی را به فضای اجتماعی اضافه می‌کنید؟ به وسیله ایجاد ارزش در محتوای تولیدی خود دلیلی را به مردم برای دنبال کردنتان بدهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارت ویزیت آنلاین

سامانه طراحی کارت ویزیت نیز به عنوان یکی از نخستین سامانه های آنلاین طراحی حرفه ای کارت ویزیت در ایران میباشد که امید است با گسترش و همکاری طراحان برتر یکی از مجموعه های عظیم ملی و بین المللی باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]