اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950924200745757

سروری تاکید کرد

ضرورت تشکیل مجمع نمایندگان با توجه به فصل بودجه

کد: 13950924200745757

https://goo.gl/XY5SXH

، تهران , (اخبار رسمی): عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بررسی لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تشکیل هرچه سریعتر مجمع نمایندگان تهران تاکید کرد.

ضرورت تشکیل مجمع نمایندگان با توجه به فصل بودجه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، پرویز سروری عضو شورای اسلامی شهر تهران در جریان تذکرات پیش از دستور اعضای شورای شهر در سیصدو دوازدهمین جلسه شورا بر ضرورت تشکیل هرچه سریعتر مجمع نمایندگان تهران تاکید کرد.

وی گفت: با توجه به مشکلاتی که در شهر تهران وجود دارد ضرورت دارد که در این زمان که فصل بررسی لایحه بودجه است هر چه سریعتر جلسه مجمع نمایندگان شهر تهران برگزار شود.
سروری اظهار داشت: با توجه به موضوعات مجلس حتی یک روز هم برای شهر اهمیت دارد و در این جلسه می توان به موضوعاتی همچون بافت فرسوده به صورت ویژه تاکید شود.
وی در ادامه به موضوع وحدت اشاره کرد و گفت: خاصیت انقلاب خلق فرصت های فرهنگی بود و بر همین اساس با یک فکر درست، اختلافی تاریخی که برای مسلمانان تهدید به شمار می رفت تبدیل به فرصت شد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: باید در داخل کشور با این نوع نگاه، می توان حفره هایی که تولید تفرقه می کنند را به وحدت تبدیل کرده و اخلاق محمدی که با دروغ، فتنه و تفرقه افکنی هیچ تناسبی ندارد را در جامعه مستقر کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه