اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950924201105575

اعلام آرای انضباطی لیگ دسته سوم فوتبال

کد: 13950924201105575

https://goo.gl/hXcSwZ

، تهران , (اخبار رسمی): کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاههای کشور صادر کرد.

اعلام آرای انضباطی لیگ دسته سوم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، ارای انضباطی به شرح زیر است:

* رحمان اسفندیاری- مربی تیم شهدای رزکان کرج به دلیل اهانت به داور دیدار سبحان دارو رشت و رزکان کرج به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*دیدار تیم های ازنا جوان شازند اراک و پیام چنارک بوشهر برگزار شد. احد عزیزی- بازیکن تیم شازند اراک به خاطر فحاشی به بازیکنان تیم مقابل که منجر به اخراجش شد و پس از اخراج به سوی داور حمله و وی را مضروب کرد. این بازیکن به یک سال محرومیت از همراهی تیم خود محروم است و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.(قابل تجدید نظر خواهی)

تیم ازنا شازند اراک به دلیل فحاشی به داور و مضروب شدن وی که منجر به اعزام به بیمارستان شد، تماشاگرانش به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم هستند و این تیم باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.(قابل تجدید نظر خواهی)

تیم پیام چنارک بوشهر نیز به خاطر فحاشی تماشاگرانش باید10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*دیدار تیم های فاتحان پاس قم و پدیده مغان برگزار شد.

سعید اسدی بازیکن تیم فاتحان پاس قم به خاطر فحاشی و بکارگیری از الفاظ نادرست، به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محمد امین پناهی- بازیکن تیم پدیده مغان به دلیل رفتار غیر ورزشی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

گفتنی است، ابراهیم مولایی - بازیکن تیم پدیده مغان به دلیل فحاشی به داور به جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

کریم بهرامی-رییس هیات فوتبال قم نیز به دلیل اهانت به داور  به شش جلسه از همراهی تیم خود و حضور در ورزشگاهها و 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.(این رای قابل تجدید نظر است)

*محمد یونس رئیسی- سرپرست تیم تندر نیک شهر به خاطر اعتراض به داور و استفاده از الفاظ نادرست در دیدار تیمش برابر قرمز پوشان کیش  به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 80 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*تیم شاهین بوشهر به خاطر فحاشی یکی از افراد منتسب به تیمش در دیدار برابر ماهان تندیس به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تهرانی- سرپرست تیم شاهین مهر نیز به خاطر تهدید داور به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*دیدار تیم های استقلال ملا ثانی و پریز درود برگزار شد . سید مجتبی حسینی- سرمربی تیم پریز درود به خاطر درگیری فیزیکی با مربی تیم مقابل به یک جلسه محرومیت و پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

عباس لطفی- مربی تیم استقلال ملا ثانی نیز به دلیل درگیری با مربی تیم مقابل باید 2 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. وی همچنین به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد.

کلیه ارای فوق قطعی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران (مخفف انگلیسی: FFIRI، کد فیفا: IRN)‏ یک سازمان مردم‌نهاد در ایران است که امور مربوط به فوتبال در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش