اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950929202665757

دنیامالی تاکید کرد

لزوم توجه جدی به شهرهای اقماری

کد: 13950929202665757

https://goo.gl/PxZOKO

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تراکم سه برابری منطقه 15 خواستار توجه ویژه مدیریت شهری به این منطقه شد.

لزوم توجه جدی به شهرهای اقماری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، احمد دنیا مالی با حضور در منطقه 15 به تبیین مشکلات و نیازهای این منطقه پرداخت و گفت: این منطقه یک از مناطق جنوبی است و با مشکلات زیادی دست به گریبان است.
وی تصریح کرد: این منطقه به لحاظ عملکردی یک نقطه تبادل ترافیک شهری و غیر شهری محسوب می شود در عین حال مهمترین موضوع این منطقه تراکم جمعیتی ساکن در این منطقه است.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل ادامه داد: جمعیت منططقه 15 بالای 640 هزار نفر است در حالی که مساحت 20 کیلومتر مربعی دارد که نشان می دهد تراکم جمعیتی برای هر کیلومتر مربع بین 30 تا 35 هزار نفر است.
دنیامالی تصریح کرد: تراکم شهر تهران برای هر کیلومتر مربع بین 11 تا 12 هزار نفر است که این نشان از تراکم حدود 3 برابری و در نتیجه ریزدانگی و فشردگی ویژه دارد.
وی افزود: فشارهای ناشی از شرک های اقماری که در اطراف این ناحیه شکل گرفته است نیز مشکل دیگری است که این منطقه آب آن رودروست.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل تاکید کرد: وجود این شهرک ها تبعات فرهنگیی و مشکلات اجتماعی و مشکلات فراوان دیگری را به وجود می آورد که اگر هر چه زودتر برای آن تدبیری اندیشیده نشود با مشکلات و مسائل حادتر و پیچیده تری روبرو خواهیم شد.
دنیامالی اظهار داشت: باید در شورای شهر به اینگونه مناطق که کارکردهای ویژه ای داشته، اثرات وضعی حریم را تحمل می کنند و تراکم بالایی نیز دارند توجه ویژه ای در تخصیص منابع، کارکردهای حمل و نقلی و سرمایه گذاری بشود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه