اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950929202725757

هشدار اقبال شاکری پیرو ترافیک های عصر گاهی پایتخت:

خطوط قرمز ترافیکی درنوردیده شده است

کد: 13950929202725757

https://goo.gl/8OCnmR

، تهران , (اخبار رسمی): رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: وضعیت ترافیک عصر گاهی پایتخت به هیچ عنوان راضی کننده نیست و لذا باید هر چه سریعتر تدبیری در این زمینه اندیشیده شود.

خطوط قرمز ترافیکی درنوردیده شده است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران اقبال شاکری در سیصد و سیزدهمین جلسه شورا با اشاره به وضعیت اسفناک ترافیک عصر گاهی پایتخت گفت: اتفاقی که افتاده این است که ترافیک عصر گاهی تهران از حد بی نظمی فراتر رفته و شاهد حرج و مرج ترافیکی هستیم.
وی ادامه داد: متاسفانه خطوط قرمز قانون ترافیکی در نوردیده شده و رانندگان وسایل نقلیه نه توجهی به چراغ قرمز راهنمایی دارند و نه توجهی به خطوط ویژه، گویی از ساعت 16 به بعد قانونی در شهر حکم فرما نیست و این امر سبب شده ساحت مدیریت شهری خدشه دار شود.
رییس کمیته عمران شورا اظهار داشت: بهبود وضعیت ترافیک همکاری همه دستگاه های مسئول را می طلبد و لذا باید هر چه سریعتر اقدامی از سوی مدیرت شهری و پلیس راهنمایی و رانندگی در این زمینه صورت پذیرد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه