اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950929203155738

در جریان برگزاری الکامپ مطرح شد

ارایه گارانتی برای محصولات اچ پی در ایران

کد: 13950929203155738

https://goo.gl/h4JYxW

، تهران , (اخبار رسمی): با ایجاد زیرساخت های لازم، ارایه گارانتی برای محصولات اچ پی در ایران میسر شد .

ارایه گارانتی برای محصولات اچ پی در ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اچ پی، در نشست خبری این شرکت درحاشیه نمایشگاه الکامپ که به منظور معرفی سبد محصولات و خدمات پس از فروش معتبر این شرکت برگزار شده بود، محصولات ایران اچ پی از گروه کالاهای ماشین های اداری، کامپیوترهای قابل حمل و دسکتاب وتجهیزات شبکه و سرور همچنین مواد مصرفی معرفی شد.
به گفته حسین بشیرنژاد مدیر عامل شرکت ایران اچ پی، این شرکت با 15 سال سابقه مستمر، تمام محصولات برند محبوب اچ پی را توزیع و بابت آنها خدمات پس از فروش معتبر ارایه می دهد.
وی افزوز: افتخار ایران اچ پی عرضه کالای اصیل و قابل اعتماد است و همین موضوع است که موجب اعتماد مشتریان ایران اچ پی به این شرکت شده است.
به گفته بشیرنژاد، ایران اچ پی همچنان در مسیر توسعه قدم برمی دارد و برنامه های توسعه ای بسیاری چه در زمینه عرضه محصولات و چه در زمینه خدمات پس از فروش دارد و در نظر دارد طرح ملی ارایه خدمات پس  از فروش را در سراسر کشور اجرا کند تا مشتریان  اچ پی در تمام کشور از خدمات مطمئن و مناسب بهره مند شوند.
وی همچنین از دریافت مجوز رسمی ارایه خدمات پس از فروش از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان خبر داد و گفت، اتفاق خوبی که در سال گذشته رخ داد، حرکت مثبتی در مسیر ساماندهی بازار خدمات پس از فروش است که با حمایت و تلاش سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و همچنین اتحادیه صنف فناوران رایانه به نتیجه رسید. نتیجه اجرای این طرح هم معرفی 45 شرکت ارایه دهنده خدمات پس از فروش معتبر از بین 2500 شرکت است. 
مدیرعامل شرکت ایران اچ پی افزود: تا پیش از اجرای این طرح 2500 واحد ارایه دهنده خدمات پس از فروش، برگه های گارانتی بی هویت به مشتری ارایه می دادند که حالا گلچین 45 شرکت از بین این تعداد موجب شده است بازار خدمات پس  از فروش تا حد زیادی سامان بگیرد.
وی در ادامه گفت: خبر خوش دیگر این است که اتحادیه فناوران صنف رایانه از میان 45 شرکت منتخب بابت ارایه خدمات پس از فروش، 7 شرکت را انتخاب کرده است تا به عنوان کارگروه در بخش خدمات پس از فروش، بازار و مسایل مربوط به این صنف را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد.
وی اافزود:فالنیک به عنوان یکی از گارنتی‌های پیشرو در بازار فناوری اطلاعات یکی از 7 شرکت منتخب کارگروه تشکیل شده است.
در ادامه موسویان مدیر فروش این شرکت با اشاره به بحث عرضه گسترده مواد مصرفی غیر اورجینال گفت: متاسفانه مواد مصرفی غیر اورجینال در بازار به وفور موجود است و این خواست خریدار است که این نوع مواد مصرفی در بازار عرضه شوند. به گفته موسویان، برنامه منسجمی به مرحله اجرا درامده است تا در مورد غیراورجینال بودن مواد مصرفی شامل کارتریج و تونر به مصرف کننده اطلاع رسانی شود و بر اساس این برنامه اگر به خریدار در مورد غیر اصل بودن کارتریج اطلاع رسانی شود و کالای غیر اصل با قیمت کالای اصل به فروش نرسد، مانعی وجود ندارد.
وی افزود: در حال حاضر سه نوع مواد مصرفی در بازار موجود است که شامل مواد مصرفی اورجینال، کامپتیبل  و ریفیل یا شارژی است که فروشنده موظف است در مورد تمام این کالاها به صورت کامل به خریدار اطلاع رسانی کند.
وی در خاتمه گفت: ایران اچ پی بنا بر خواست و نیاز مصرف کننده محصولات کامپتیبل را به با بسته بندی و لیبل مشخص وارد بازار می کند و دستگاه خریدار را بابت استفاده از این کارتریج ها ضمانت می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فالنیک (ایران اچ پی)

فالنیک (ایران اچ پی)، دارنده بزرگترین سبد محصولات و خدمات اچ پی در ایران است و اولین شرکتی است که برای محصولات اچ پی گارانتی رسمی ارائه می‌کند. راحت‌تر کردن زندگی مشتریان با تحت کنترل درآوردن تکنولوژی و خلق تجربه‌های لذتبخش برای آنها، مهم‌ترین رسالت ما در فالنیک است. ما با جوانانی پر انرژی، پویا، مستعد و حرفه‌ای؛ با تمام قدرت برای دستیابی به این هدف تلاش می‌کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]