اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951002205395575

رییس فدراسیون فوتبال:

میزبان دو رویداد مهم در فوتبال ساحلی خواهیم بود

کد: 13951002205395575

https://goo.gl/QxmVMd

، تهران , (اخبار رسمی): رییس فدراسیون فوتبال می گوید با حمایت وزیر ورزش و جوانان ، میزبان دو رویداد مهم در فوتبال ساحلی خواهیم بود.

تاج: میزبان دو رویداد مهم در فوتبال ساحلی خواهیم بود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج ، رئیس فدراسیون گفت‌:  نشست خوبی با  سلطانی‌فر داشتیم و با حمایت وزیر، بهمن ماه امسال در یزد میزبان بهترین تیم‌های باشگاهی جهان در فوتبال ساحلی خواهیم بود و در فروردین سال آینده جام بین قاره‌ای را در بوشهر برگزار می‌کنیم که میزبانی هر دو رویداد با حمایت دولت برای نخستین بار در ایران روی می دهد.

 تاج درباره آخرین اخبار درباره  میزبانی جام جهانی فوتسال 2020 هم گفت‌:  خوشبختانه با نظر همراه و مثبت وزیر، توانسیتم تمام فرم‌های مد نظر فیفا را آماده کنیم و با صحبتی که آقای سلطانی فر با وزرای کشور، خارجه و بهداشت و درمان و همین طور بانک مرکزی داشت حمایت‌های کتبی این دستگاه‌ها  هم آماده شده است و بزودی برای فیفا ارسال می‌کنیم.
 تاج درباره شانس انتخاب ایران به عنوان میزبان جام جهانی فوتسال گفت‌:  با کنار رفتن ژاپن به نفع ما و این بار چون حمایت کامل و لازم دولت را داریم احتمال انتخاب شدن ما بسیار زیاد است و فیفا به ما دو ماه وقت داده که مدارک مورد نظرش را آماده کنیم و امیدوارم با انتخاب جمهوری اسلامی ایران به عنوان میزبان جام جهانی فوتسال، اعتبار فوتبال ایران در نزد جهانیان بیشتر و بهتر مطرح شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران (مخفف انگلیسی: FFIRI، کد فیفا: IRN)‏ یک سازمان مردم‌نهاد در ایران است که امور مربوط به فوتبال در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش