اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951007208875757

رییس شورای اسلامی شهر تهران خطاب به هیات دولت خواستار شد

توقف شماره گذاری 430 هزار موتور سیکلت کاربراتوری

کد: 13951007208875757

https://goo.gl/6DpMlM

، تهران , (اخبار رسمی): رییس شورا یاسلامی شهر تهران گفت: خواسته کوچک مردم و نمایندگان مردم از هیات دولت و شخص رییس جمهور این است که شماره گذاری موتور سیکلت های کاربراتوری را متوقف کنید.

توقف شماره گذاری 430 هزار موتور سیکلت کاربراتوری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران در سیصد و شانزدهمین جلسه شورا با اشاره به معضل خطر ناک حضور موتور سیکلت های کاربراتوری در خیابان های شهر گفت: خواسته همه ی مردم و نمایندگان مردم از شخص رییس جمهور و هیات دولت این است اجازه شماره گذاری به 430 هزار موتور سیکلت کاربراتوری را ندهند.
وی ادامه داد: وجود این موتور سیکلت ها یک خطر و تهدید برای مردم است چرا که بر شدت آلودگی هوای تهران تاثیر مخربی دارد.
چمران گفت: عده ای می دانستند که نباید به تولید و شماره گذاری این موتور سیکلت ها اقدام کنند اما آن ها ساختند و حال اامروز با اعمال زور به دنبال شماره گذایر این موتور سیکلت ها هستند.
رییس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: خواسته کوچک ما به عنوان نمایندگان مردم که همانا خواسته خود مردم هم می باشد این است که این شماره گذاری ها متوقف شود و اگر در این زمینه مصوبه ای هم وجود دارد اصلاح گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست