اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951015214585757

مهدی چمران با اشاره به ورود 65 واگن مترو بیان کرد

لزوم تحقق فاینانس مترو برای ورود هزار واگن

کد: 13951015214585757

https://goo.gl/pS81bY

، تهران , (اخبار رسمی): رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با احداث خطوط مترو ما نیازمند واگن های بیشتری برای مترو هستیم که امیدواریم با تسریع در تحقق فاینانس ها این نیاز مترو برطرف شود.

لزوم تحقق فاینانس مترو برای ورود هزار واگن

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران در سیصد و هجدهمین جلسه شورا با اشاره به ورود 65 واگن مترو به سامانه ریلی تهران گفت : ورود این 65 واگن را به فال نیک می گیریم واگن هایی که به همت شهرداری به شبکه تزریق شده اند اما باید در نظر داشت این اقدامات قطره چکانی است و چاره ی کار نمی باشد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران افزود: باید از برنامه فاینانس و ورود هزار دستگاه واگن به متروی تهران استفاده کرد و امیدواریم هر چه سریعتر فاینانس های برای ورود این هزار واگن که نیاز مبرم مترو تهران می باشد به ویژه با راه اندازی خطوط جدید تسریع شود و رنگ تحقق به خود گیرد.
وی به روز 16 دی و شهادت عده‌ای رزمندگان در عملیات هویزه اشاره کرد و گفت: در این عملیات تعدادی از دانشجویان شهید شدند که سالرزو شهادت این عزیزان را گرامی می داریم .
رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین با اشاره به 17 دی ماه سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی اشاره کرد و گفت 17 دی سالگرد درگذشت این پهلوان است که هنوز علت فوت وی مشخص نشده است . این روز را گرامی می داریم و امیدواریم خصایص و خصایل این پهلوان بزرگ الگویی برای جوانان امروز ما باشد.
چمران خاطر نشان ساخت: این ایام یاد آور طرح استعماری کشف حجاب توسط رضا خان نیز می باشد که یاد آور ددمنشی های رژیم پهلوی و مقابله با اعتقادات مردم است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه