اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951015214665757

در گزارش دبیردبیران شورایاری به شورا مطرح شد

مشکلات بوستان ایرانیان تابازاردست دوم فروشی خلازیر

کد: 13951015214665757

https://goo.gl/bKskoS

، تهران , (اخبار رسمی): دبیر دبیران شورایاری منطقه 19 گفت: تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام، رسیدگی به بافت فرسوده، رسیدگی به مشکلات بوستان ایرانیان و برچیده شدن بازار دست دوم فروشان خلازیر از جمله مهمترین خواسته های اهالی منطقه 19 می باشد.

مشکلات بوستان ایرانیان تابازاردست دوم فروشی خلازیر

به گزارش اخبار رسمی  به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران جلسه سیصد و هجدهم شورا با ارائه گزارش توسط سهرابی دبیر دبیران شورایاری منطقه 19 آغاز شد.
سهرابی در ارائه گزارش خود به طرح مشکلات اهالی منطقه 19 به تفکیک محلات پرداخت و گفت: احداث پل های عابر مکانیزه در چند محله به واسطه افزایش تردد خودروها از محورها و ایمنی عابران یکی از مواردی است که باید نسبت به آن اقدام شود.
وی ادامه داد: وجود 21 باب کوره آجر پزی از جمله موارد دیگری است که برای اهالی سبب بروز مشکل کرده است.
دبیر دبیران شورایاری منطقه 19 افزود: احداث دیوار های صوتی در برخی محورها در راتسای کاهش آلودگی صوتی از دیگر خواسته های اهایل این منطقه است. همچنین تامین روشنایی در برخی معابر به ویژه حاشیه بزرگراه تندگویان از دیگر خواسته های مردم می باشد.
سهرابی همچنین تصریح کرد: تعیین تکلیف زمین باقی مانده از میدان مرکزی میوه و تره بار و نیز مشکلات ترددی برای عابران به واسطه فعالیت میدان مرکزی از جمله مواردی است که باید به آن توجه شود.
وی در ادامه سخنان خود گفت: جمع آوری بازار دست دوم فروشان خلازیر ، برخورد قانونی بازار غیر مجاز خرید و فروش خودروهای دست دوم ، بار گذاری ضوابط طرح تفصیلی در ارتباط با کوره های آجر پزی تعیین تکلیف بوستان ایرانیان و احداث ایستگاه های آتش نشانی از جمله دیگر مواردی است که اهالی این منطقه نسبت به رفع مشکلات آن ها خواسته هایشان را مطرح کردند.
وی در ادامه خاطر نشان ساخت : تملک و بازگشایی معابر ، تامین پارکینگ ها به ویژه برای بازار مبل نعمت آباد ، انجام اقدامات در جهت نوسازی بافت فرسوده و تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام از دیگر مواردی است که خواسته شهروندان منطقه 19 می باشد.
دبیر دبیران شورایاری منطقه 19 یاد اور شد : در گزارش قبلی 80 درصد این معضلات اعلام شده بود ولی هنوز بخش اعظمی از این موارد رفع نشده است. کم کردن فاصله شمال و جنوب شهر که در این راستا شورای اسلامی شهر تهران مصوبات خوبی هم داشته نیازمند اقداماتی است که باید به آن توجه شود.
سهرابی در پایان افزود: تخصیص بودجه مناسب برای منطقه در راستای اقدامات مورد نیاز از دیگر خواسته های اهالی این منطقه می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه