اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951019216825757

اقبال شاکری مطرح کرد

تونل آرش اسفندیاری تحلیل ترافیکی ندارد

کد: 13951019216825757

https://goo.gl/8gzhE7

، تهران , (اخبار رسمی): رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: پروژه تونل آرش اسفندیاری تحلیل ترافیکی ندارد، از شهرداری می خواهم تا تصویب طرح، کار را متوقف کنند تا نیاز به دوباره کاری نباشد.

تونل آرش اسفندیاری تحلیل ترافیکی ندارد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران اقبال شاکری در سیصد و نوزدهمین جلسه شورا با اشاره به تردد وسایل نقلیه ممنوعه در بزرگراه های تهران گفت: برای چندمین بار است که تردد موتور سیکلت های ممنوعه در بزرگراه نیایش ایجاد رعب و وحشت در شهروندان می کند.
وی ادامه داد: لذا هم به خودمان ، شهرداری و هم به پلیس راهور تذکر می دهم که می بایست اعمال قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی جدی تر گرفته شود.
شاکری افزود: این دوربین های ثبت تخلف در بزرگ راه ها و معالبر شهر باید در این چنین مواردی ثبت تخلف کنند و دستگاه های مسئول متخلف را مشمول اعمال قانون نمایند. این امر در مورد خودروهایی که اقدام به لایی کشیدن در بین خودروها و حرکات مارپیچ می کنند نیز صدق می کند.
رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در ادامه سخنان خود به پروژه زیر گذر آرش اسفندیار اشاره کرد و گفت: این پروژه در طرح جامع حمل و نقل نبود اما به تدریج از طریق خود منطقه نسبت به ایجاد ان اقدام شد.
وی ادامه داد: در حالی که سیاست گذاری اجرای چنین پروژه هایی با منطقه نیست عنوان می شود که منطقه خود اقدام به ساخت آن کرده و این در حالی است که عنوان می شود از بودجه خود منطقه 3 بهره گرفته شده است که این هم یک تخلف دیگر است و این در حالی است که در حال حاضر درخواست تخصیص بودجه نیز داده اند.
شاکری اضافه کرد: در این پروژه مشارکت بخش خصوصی نیز وجود خارجی ندارد و از همه مهمتر اینکه این پروژه تحلیل ترافیکی ندارد. لذا درخواست ما این است که تا تصویب موارد مورد ابهام و تخلف جلوی این پروژه گرفته شود، تا نیاز به دوباره کاری نباشد.
مهدی چمران نیز پیشنهاد کرد: ابعاد این پروژه در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا بررسی شود تا سرنوشتی مانند زیر گذر امیر کبیر پیدا نکند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه