اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951019216885757

گلایه اسماعیل دوستی از رشد قارچ گونه مدارس غیر انتفاعی در منطقه 3

رشد مدارس ترافیک را افزایش خواهد داد

کد: 13951019216885757

https://goo.gl/onLxB8

، تهران , (اخبار رسمی): نایب رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدارس غیر انتفاعی به دلیل مشکلات ترافیکی که ایجاد می کنند پیش از تاسیس از شهرداری و راهور استعلام بگیرند.

رشد مدارس ترافیک را افزایش خواهد داد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین المکلل شورای اسلامی شهر تهران اسماعیل دوستی در سیصدو و نوزدهمین جلسه شورا گفت: اتفاقی که در منطقه 3 به ویژه محورهای دولت و دروس در حال رخ دادن است رشد قارچ گونه مدارس غیر انتفاعی می باشد.
وی ادامه داد: در هر کدام از این مدارس بالغ بر 300 تا 400 دانش آموز تحصیل می کنند و این به معنای ورود 300 تا 400 خودرو در یک بازه زمانی است که صد البته با تعدد این مدارس بار ترافیکی در این محور ها اغزایش قابل ملاحظه ای خواهد داشت.
دوستی افزود: پیشنهاد من این است که این مدارس قبل از تاسیس از شهرداری و پلیس راهور استعلام بگیرند تا مبادا ایجاد این مدارس موجبات افزایش بار ترافیکی در مناطق ایجاد کند.
وی تصریح کرد : ما مخالف ساخت مدارس نیستیم بلکه از رشد و افزایش مدارس نیز حمایت و استقبال می کنیم اما باید استعلام های ترافیکی محدوده های ایجاد این مدارس از سوی شهرداری داده شود . لذا پیشنهاد می کنم شهرداری در این زمینه لایحه ای بیاورد تا شهرداری یا مجوز و یا استعلام ساخت این مدارس را قبل از تاسیس صادر کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه