اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951019216926681

آرایش مناسب پوست مستعد آکنه چیست؟

کد: 13951019216926681

https://goo.gl/lK41sU

، تهران , (اخبار رسمی): ۳ محصول آرایشی پاک کننده و پوشش دهنده برای پوست مستعد آکنه، معرفی می شود.

آرایش مناسب پوست مستعد آکنه چیست؟

به گزارش اخبار رسمی به نقل از تناسب اندام، آیا شما مشکل پوستی دارید و بر سر دوراهی سخت مانده‌اید که آیا آکنه ‌هایتان را بدون پوشش دهنده به حال خود بگذارید یا باعث شوید منافذ پوستتان باز‌تر و آسیب‌پذیر‌تر شود؟ بگذارید بگوییم که تیم زیبایی Beauty Bean فریاد کمک شما را شنیده ‌است و اینجا است تا یک بار و برای همیشه با روتین آرایشی، شما از این وضعیت مشقت بار خلاص کند. این آرایش نه تنها آکنه‌‌های شما را پوشش می‌دهد بلکه به بهبود آن‌ها نیز کمک می‌کند. 

بنابراین با آن روزهایی که بین مراقبت از پوست ضد آکنه که در واقع مشکل‌تان را حل می‌کرد و آرایشی که دوست داشتید برای پوشش آکنه‌‌ها داشته باشید گیر کرده بودید، خداحافظی کنید. حالا می‌توانید با استفاده از این محصولات آرایش پاک کنندهٔ پوست که مخصوص پوست‌‌های مستعد آکنه هستند، همهٔ آن کار‌ها را یک جا انجام دهید. 

پودر Maybelline New York SuperStay Better Skin Skin-Transforming

این کرم پودر سبک نه تنها براقی پوست را می‌گیرد بلکه سالیسیلیک اسید دارد که با آسیب‌های پوستی موجود و احتمالی مبارزه کرده و آن‌ها را در طی ۳ هفته بهبود می‌دهد. آن را به صورت خشک روی کل صورت زده یا به صورت مرطوب مانند یک کانسیلر روی جوش بزنید تا آن را بپوشاند. 

فونداسیون Clinique Acne Solutions Liquid Makeup

پوشش قرمزی، کنترل چربی، کمک به بهبود آسیب‌ها با این کرم دارویی زیرسازی ضد حساسیت و بدون چربی امکان پذیر است. فرمول سالیسیلیک در این محصول، پوشش متوسط و عالی‌ را به وجود می‌ آورد که مناسب برای پوشش نقطه‌‌ای یا کل صورت است. 

کانسیلر Murad Acne Treatment Concealer

پوشش نقطه‌ای و درمان لکه‌ها با این کانسیلر دارای خواص دارویی امکان پذیر است. این محصول نه تنها قرمز‌ترین جوش‌ها را می‌ پوشاند بلکه حاوی ترکیبات ضد آکنه و سالیسیلیک اسید و ویتامین‌هایی نظیر A، E و С استدر مجموع بدین معناست که شما نه تنها جوش‌ها را می‌ پوشانید و درمان می‌کنید بلکه کنترل چربی پوست، سرعت بخشیدن به درمان و محافظت از پوست خود را نیز انجام می‌دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجله تناسب اندام

می‌خواهید اندام زیبایی داشته باشید؟ یا اینکه نگران سلامتی‌تان هستید؟ مجله‌ اینترنتی تناسب اندام، همه‌ اطلاعاتی که برای رسیدن به تناسب اندام و سلامتی به آنها احتیاج دارید را به زبانی ساده و به دور از اصطلاحات تخصصی فراهم می‌کند تا سرزندگی، شادابی، و سلامتی را به شما هدیه دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی