اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951020217785757

مهدی چمران تشریح کرد

نقش ماندگار آیت اله هاشمی در پیروزی و تثبیت انقلاب

کد: 13951020217785757

https://goo.gl/7jTXag

، تهران , (اخبار رسمی): رییس شورای شهر تهران در پیامی ارتحال ناگهانی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری را تسلیت گفت.

نقش ماندگار آیت اله هاشمی در پیروزی و تثبیت انقلاب

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شورای اسلامی شهر تهران، رییس شورای شهر تهران در پیامی ارتحال ناگهانی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری را تسلیت گفت ، متن پیام به شرح ذیل است

انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت یار دیرین امام و رهبری، حضرت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی موجب بهت، تاسف و تاثر گردید. این مجاهد انقلابی نقشی بی بدیل در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشت و مبارزات و رشادت‌های ماندگارش در کنار معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی انجامید.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با حضور در مناصب حساس نظام در برهه‌های مختلف تثبیت انقلاب، جنگ تحمیلی، دوران سازندگی و ... دین خود را نسبت به اسلام، نظام و مردم ادا کرد و با حضور موثر در مجلس شورای اسلامی، شورای عالی دفاع، ریاست‌جمهوری، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام همه همت و توان خود را برای پیشبرد اهداف انقلاب به کار بست.
اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به محضر حضرت ولیعصر(عج) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، خانواده معزا و داغدار ایشان و ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی، برای روح مطهر ایشان غفران و رحمت الهی را مسئلت دارم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه