اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951022218496681

۴ روش برای خوش طعم کردن فنجان چای سبز

کد: 13951022218496681

https://goo.gl/0a4xGi

، تهران , (اخبار رسمی): چای سبز، بهترین های هر دو جهان را با هم دارد، هم برای شما مفید است و هم طعم فوق العاده ای دارد.

۴ روش برای خوش طعم کردن فنجان چای سبز

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی تناسب اندام، خوش‌طعم‌ترین نوشیدنی‌ها هم می‌توانند یکنواخت و خسته کننده شوند اما این ۴ روش برای خوش طعم کردن فنجان چای سبزتان است.

چای سبز شقایق، هل و میخک

یک لیوان دم کنید و کمی شقایق، چند عدد پوسته ی هل و چند دانه میخک به آن اضافه کنید، این نوشیدنی شما را گرم کرده و حتماً حال روحی تان را بهتر می کند.

چای سبز جینسینگ

به دنبال افزایش انرژی هستید، کافیست جینسینگ را اضافه کنید، این به چای شما طعمی متفاوت می‌بخشد و ساعت‌ها شما را متمرکز و پرانرژی نگه می‌دارد.

چای سبز لیمو و زنجبیل

اگر تا‌کنون زیاد صحبت می‌کردید، صدای خود را در یک کنسرت پر سر و صدا از دست داده اید یا سرما خورده‌اید، این ترکیب مخصوص شماست، یک فنجان چای سبز دم کرده، سپس چند تکه زنجبیل و یک برش لیمو به آن اضافه کنید. اگر به شیرینی تمایل دارید، عسل نیز اضافه نمایید. احساس خواهید کرد که صدای شما فورا بهبود پیدا می کند.

چای سبز نعناع کلاسیک

آیا به دنبال طعم های ساده اما قوی هستید؟ برگ های تازه نعناع را بگیرید، آنها را در بین انگشتانتان له کنید تا عصاره تازه آنها بیرون آمده و آن را در لیوان چای سبز داغ خود بریزید.

نکته حرفه ای این نوشیدنی را هنگام پیاده روی در یک پارک محله‌ای، همراه خود ببرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجله تناسب اندام

می‌خواهید اندام زیبایی داشته باشید؟ یا اینکه نگران سلامتی‌تان هستید؟ مجله‌ اینترنتی تناسب اندام، همه‌ اطلاعاتی که برای رسیدن به تناسب اندام و سلامتی به آنها احتیاج دارید را به زبانی ساده و به دور از اصطلاحات تخصصی فراهم می‌کند تا سرزندگی، شادابی، و سلامتی را به شما هدیه دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی