اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951022218646066

«بعد از اتفاق» از سر گرفته می‌شود

کد: 13951022218646066

https://goo.gl/eGfB5E

، تهران , (اخبار رسمی): اجرای نمایش «بعد از اتفاق» از روز پنجشنبه 23 دی ماه از سر گرفته خواهد شد.

«بعد از اتفاق» از سر گرفته می‌شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نمایش، نمایش «بعد از اتفاق» که با استقبال خوب مخاطبان در  10 روز ابتدایی روبرو شده بود. بعد از وقفه ای سه روزه، از روز پنجشنبه 23 دی ماه دوباره به روی صحنه خواهد رفت.

علاقه مندان، هم اکنون می توانید بلیط این نمایش را از سایت تیوال خریداری کنند. لازم به ذکر است که ظرفیت تماشاگران در این اجرا به دلیل شیوه اجرایی آن محدود است.

«بعد از اتفاق» نوشته نیلوفر ندایی و یه کارگردانیِ پویان باقرزاده هر شب در ساعت 20:30 در عمارت «روبرو» واقع در خیابان انقلاب (شرق به غرب)، قبل از چهارراه ولیعصر، بن‌بست کیانپور، پلاک ۷ ، به روی صحنه می رود.

در این نمایش، امین اسفندیار، پدرام انصاری، امیررضا رنجبران، سعیده نیازخانی و مجید یوسفی ایفای نقش می کنند. لازم به ذکر است که این نمایش، اولین اثر نمایشی است که در مجموعه فرهنگی و هنری عمارت روبرو به روی صحنه می رود.  

«عمارت روبرو» یک مجموعه جدیدالتاسیس است که مدیریت بخش هنرهای نمایشی آن را رویا نونهالی بر عهده دارد و از نیمه آذر ماه امسال در چهار راه ولیعصر افتتاح شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر