اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951026220496066

پوستر «آباجان» منتشر شد

کد: 13951026220496066

https://goo.gl/pe8p6C

، تهران , (اخبار رسمی): پوستر فیلم سینمایی "آباجان" به تهیه کنندگی و کارگردانی هاتف علیمردانی که در بخش سودای سیمرغ جشنواره به نمایش درمی‌آید رونمایی شد.

پوستر «آباجان» منتشر شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، جلوه‌های ویژه «آباجان» این روزها توسط محمد لطفعلی درحال انجام است و عوامل فیلم در تلاشند تا در موعد مقرر نسخه نهایی را برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده کنند.

هاتف علیمردانی در حالی امسال با "آباجان" در بخش مسابقه حضور دارد که پیش از این هم با ساخته‌های قبلی‌اش ازجمله"به خاطر پونه"، "مردن به وقت شهریور"، "کوچه بی‌نام" و "هفت ماهگی" در جشنواره حضور داشته و از این نظر رکورددار است.

فاطمه معتمد آریا، سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، شبنم مقدمی، فریبا متخصص، ملیسا ذاکری، محمدرضا غفاری، محمودنظرعلیان و ماهان نصیری بازیگران "آباجان" هستند.

"آباجان" روایت خانواده‌ای است که در دهه شصت در شهر زنجان زندگی می‌کنند. خانواده‌ای که جنگ و فضای آن سال‌هاتأثیر زیادی روی زندگیشان می‌گذارد.

عوامل فیلم عبارتنداز: نویسنده و کارگردان: هاتف علیمردانی، مدیر فیلمبرداری: حسین جعفریان، تدوین: امیر ادیب پرور، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی، صدابردار: محمود خرسند، آهنگساز:افشین عزیزی، طراح جلوه‌های ویژه: محمد لطفعلی، منشی صحنه: نسیم سیدعلیخانی، عکاس: علی نیک‌رفتار، مشاوررسانه‌ای: آریان امیرخان و تهیه‌کننده: هاتف علیمردانی.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر