اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951029222575757

ابوالفضل قناعتی خواستار شد

واگذاری اراضی راه آهن مناطق 17و 18 عیدی رییس جمهور

کد: 13951029222575757

https://goo.gl/YPIRJe

، تهران , (اخبار رسمی): عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تهران، گفت :‌رئیس‌جمهور با واگذاری خطوط راه‌آهن مناطق 17 و 18 به شهرداری تهران به شهروندان تهرانی عیدی دهد تا این خطوط راه‌آهن تبدیل به فضای سبز و فرهنگی شود.

واگذاری اراضی راه آهن مناطق 17و 18 عیدی رییس جمهور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران ابوالفضل قناعتی در سیصد و بیست و یکمین جلسه شورا با اشاره به موضوع واگذاری اراضی خط راه‌آهن در مناطق 17 و 18 اظهار داشت:‌ به پیشنهاد آقای مسجد جامعی من مسئولیت پیگیری این امر را بر عهده گرفتم و در همی راستا نامه‌ای به ریاست جمهوری از سوی اعضای شورا نوشتم تا محدوده راه‌آهن مناطق 17 و 18 آزاد سازی و تحویل شهرداری تهران بشود تا تبدیل به فضای سبز و فرهنگی و آموزشی شود.
وی افزود: می‌توان بلوار ایجاد شده بر اثر آزاد سازی این اراضی را به نام آیت‌الله هاشمی نامگذاری کرد بنابراین تقاضا داریم این نامه به رئیس‌جمهور را همه اعضا امضاء کنند و رئیس‌جمهور نیز عیدی به شهر تهران بدهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه