اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951029222585757

اسماعیل دوستی پیشنهاد داد

نام گذاری بزرگراه رسالت به نام آیت الله هاشمی

کد: 13951029222585757

https://goo.gl/EyRGdR

، تهران , (اخبار رسمی): نایب رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی بر گردن همه مردم ایران حق دارند لذا شایسته است نام وی ماندگار شود از اینرو پیشنهاد می دهیم بزرگراه رسالت را به نام وی نام گذاری کنیم.

نام گذاری بزرگراه رسالت به نام آیت الله هاشمی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران اسماعیل دوستی در سیصد و بیست و یکمین جلسه شورا با اشاره به معضلات محدوده ده ونک، گفت : ده ونک مانند دره فرحزاد با مشکلات عدیده‌ای در حوزه املاک مواجه هستند و خرید املاک جهت آزاد سازی حاشیه بزرگراه شهید چمران به صورت قطره‌ای انجام می‌شود.
وی پیشنهاد داد: ما مانند دره اسلام‌آباد و فرحزاد مشکل ده ونک را نیز در تبصره بیاوریم و در بودجه سال آینده برای این منطقه نیز مانند دره فرحزاد عمل کنیم . اگر این اقدام صورت نگیرد حاشیه بزرگراه شهید چمران برای سالیان متمادی آزاد نخواهد شد .
دوستی در ادامه با اشاره به بازدید خود از منطقه 4 و مشکلات این منطقه گفت : ‌بودجه این منطقه 170 میلیارد تومان است که بسیار کم است چرا که این منطقه وسعت زیادی دارد. 11 درصد جمعیت تهران در این منطقه قرار دارند و 10 درصد مساحت تهران نیز معطوف به منطقه 4 است.
نایب رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در ادامه و خطاب به ریاست شورا گفت: آقای چمران شما بیش از همه ما آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را می شناختید و با وی مانوس بودید. آیت الله هاشمی رفسنجانی بر گردن همه مردم ایران و به خصوص تهران حق دارند و ما بایدهر چه سریعتر مکانی را به نام وی نامگذاری کنیم.
دوستی افزود: با بررسی هایی که انجام دادم بزرگراه رسالت بهترین گزینه است چرا که مصوبه ای ندارد و دوم اینکه از مصلی شروع می شود و با توجه به اینکه آیت الله هاشمی امام جمعه بوند می تواند تداعی کننده یاد وی باشد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه