اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951103224905578

پزشک خانواده، همیشه همراه شماست

انتشار نرم افزار پزشک خانواده

کد: 13951103224905578

https://goo.gl/o9o78C

، اهواز , (اخبار رسمی): اپلیکیشن موبایل پزشک خانواده با هدف دسترسی ساده به اطلاعات عمومی حوزه سلامت و بهداشت خانواده، برای تجهیزات دارای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.

انتشار نرم افزار پزشک خانواده

با استفاده از این اپلیکیشن، کتابچه ارزشمندی از تمام اطلاعات مورد نیاز برای حفظ سلامت خانواده را در اختیاز خواهید داشت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از استودیو تدبیر، طبابت یا علم پزشکی، از دیرباز با فرهنگ ما ایرانیان عجین بوده و همچنان نیز برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. آنچنان که تاثیر وجود مشاهیری مانند ابو علی سینا، محمد بن ذکریای رازی و بسیاری از اطبای دیگر، حتی در سبک زندگی روزانه ما دیده می شود.
به عنوان مثال، همین سبزیجاتی که همراه غذا مصرف می کنیم، هر کدام دارای خواص دارویی مهمی هستند که به دلیل آشنایی ما ایرانیان با طب سنتی و خواص گیاهان، به عنوان یک میراث حافظ سلامتی، برایمان باقی مانده اند.

اطلاعات مورد نیاز برای دانستن خواص انواع خوارکی ها، تنها بخش کوچکی از نرم افزار پزشک خانواده است. این اپلیکیشن موبایل که توسط تیم استودیو تدبیر برای سیستم عامل اندروید ارائه شده، حاوی مرجع کاملی از تمام اطلاعات عمومی مورد نیاز برای حفظ سلامت خانواده میباشد. اپلیکیشن پزشک خانواده دارای 15 بخش است که در سه مجموعه خواص خوراکی ها، دارو و درمان و اطلاعات پزشکی، دسته بندی شده است. نقطه قوت این برنامه، مرجع بودن و کامل بودن اطلاعات موجود در آن است.

بخش خوراکی ها، شامل 4 زیر مجموعه عرقیجات، دمنوش ها، شربت ها و میوه ها و گیاهان است که حاوی اطلاعات کاملی از شرح، ترکیبات و خواص هر گیاه است. همچنین تصاویر با کیفیت و مناسبی در صفحه معرفی هر گیاه گنجانده شده که برای شناسایی آنها میتواند مورد استفاده قرار بگیرد.

بخش دارو و درمان دارای 6 زیر مجموعه به نام های اطلاعات دارویی، داروهای گیاهی، شناسایی، شرح و علائم بیماری ها، درمان های طبیعی گیاهی، طب سنتی و طب اسلامی است. به عنوان مثال، زیر مجموعه اطلاعات دارویی، خود به اندازه یک کتاب کامل در مورد خواص انواع داروهایی که تا کنون تولید شده، عوارض و شیوه مصرف آنها مطلب دارد.

بخش اطلاعات سلامت و پزشکی نیز شامل زیر مجموعه های مقالات عمومی، سلامت پوست و مو، رژیم های غذایی و اطلاعات برگ آزمایش است. به عنوان مثال در قسمت رژیم ها، اطلاعات جالبی از انواع رژیم های غذایی برای چاقی یا لاغری یا حتی انواع پرهیزهای غذایی که در شرایط بیماری های مختلف لازم است، وجود دارد.

قسمت برگ آزمایش هم میتواند یکی از پرکاربردترین قسمتهای این برنامه محسوب شود، چرا که دارای اطلاعات کاملی از انواع آزمایشهای طبی مانند آزمایش خون، آزمایش بارادای، آزمایش ادرار و مدفوع، آزمایشهای آسیب شناسی و غیره میباشد. همچنین تمام علائم اختصاری ذکر شده در برگ آزمایشهای هر موضوع، در این قسمت به طور کامل شرح داده شده است.

این محصول قابلیت اجرا بر روی انواع موبایل و تبلت را داشته و اولین چیزی که بعد از نصب آن جلب توجه میکند، شیوه طراحی خلاقانه و گرافیک زنده و چشم نواز آن است. استفاده از ترکیب رنگهای شاد و زنده و متناسب، وجود انیمیشنهای جذاب در تمامی صفحات و پنجره ها و تناسب تصاویر با موضوعات آنها، پزشک خانواده را به یک مثال بسیار خوب از طراحی خلاقانه بین اپلیکیشنهای موبایل ایرانی تبدیل میکند.

جهت دریافت نسخه رایگان این محصول، می توانید به این لینک مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

استودیو تدبیر

استودیو تدبیر، در زمینه توسعه و طراحی نرم‌افزارهای غنی با محتوای فارسی در سیستم‌عامل‌های iOS و Android جهت اجرا در انواع تجهیزات قابل حمل مانند تلفن همراه و تبلت فعالیت می‌نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]