اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042064155578

محصولی جدید که یادگیری را ساده می کند

آموزش زبان انگلیسی با جعبه شادی

کد: 1395042064155578

https://goo.gl/WJTpHN

، اهواز , (اخبار رسمی): استودیو طراحی تدبیر، با هدف تسهیل آموزش زبان برای کودکان و نوجوانان محصولی را با نام جعبه شادی منتشر کرده است.

نمایی از جعبه شادی

یکی از بهترین راه های یادگیری زبان انگلیسی، آشنایی و آموزش آن از سنین پایین در کودکی است. در این سن، کودکان حافظه بسیار خوبی در رابطه با یادگیری اشعار، ترانه ها و آهنگ هایی که می شنوند داشته و به سادگی می توانند تا سنین بزرگسالی آنها را به خاطر داشته باشند.

احتمالا شما نیز در خبرها و مطالبی که در شبکه های اجتماعی منتشر می شود، شنیده اید که شخصی بدون داشتن تسلط بر یک زبان خارجی، صرفا به دلیل شنیدن مکرر آن زبان در دوران کودکی، تا پایان عمر، برخی از جملات شنیده شده یا کلمات را به راحتی تشخیص می دهد.

استودیو طراحی تدبیر، با ارایه محصولی جدید با نام جعبه شادی با استفاده از ترانه های انیمیشنی زیبا و جذاب، فرآیند یادگیری زبان انگلیسی را برای کودکان و نوجوانان شیرین و لذت بخش کرده است. آشنا شدن کودکان با تلفظ صحیح کلمات و آهنگ جملات، فرآیند یادگیری زبان انگلیسی را برای آنها تسریع خواهد کرد.

این محصول قابلیت اجرا بر روی انواع موبایل و تبلت را داشته و با ارائه محیطی بسیاز زیبا و دوست داشتنی، ارتباط خوبی با کودکان برقرار می کند.

جهت دریافت نسخه رایگان این محصول، می توانید به این نشانی (https://cafebazaar.ir/app/air.it.tadbir.funboxfree) مراجعه کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

استودیو تدبیر

استودیو تدبیر، در زمینه توسعه و طراحی نرم‌افزارهای غنی با محتوای فارسی در سیستم‌عامل‌های iOS و Android جهت اجرا در انواع تجهیزات قابل حمل مانند تلفن همراه و تبلت فعالیت می‌نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش