اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951104225205757

مهدی چمران:

تجهیزات آسیب دیده آتش نشانی سریعا جایگزین شود

کد: 13951104225205757

https://goo.gl/LcmjK5

، تهران , (اخبار رسمی): رییس شورای اسلامی شهر تهران بار دیگر بر جایگزینی تجهیزات آسیب دیده سازمان آتش نشانی در حادثه ساختمان پلاسکو تاکید کرد.

تجهیزات آسیب دیده آتش نشانی سریعا جایگزین شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران در سیصد و بیست و دومین جلسه شورا با اشاره مجدد به حادثه ساختمان پلاسکو، گفت : شهادت جمعی از آتش نشانان غیور و ایثار گر را به ملت ایران تسلیت می گوییم.
وی افزود : در ارتباط با این موضوع آنچه که ما در اولویت قرار داده ایم جایگزینی هر چه سریعتر تجهیزات آتش نشانی است که در این حادثه آسیب دیده اند . بر همین اساس از روز گذشته از مسئولان سازمان آتش نشانی خواسته ایم که لیستی از این تجهیزات جمع آوری کنند تا در شورا نسبت به تامین اعتبار آن و ابلاغ به شهرداری برای جایگزینی این تجهیزات اقدام نماییم .
چمران در ادامه به ذکر رویدادهای مهم روزهای هفته پرداخت . ارتحال آیت الله خسرو شاهی ، سالروز درگذشت ملا محسن فیض کاشانی ، ملا احمد نراقی از جمله این موارد بود .
چمران همچنین افزود : 4 بهمن ماه یاد آور روزی است که قرار بود حضرت امام (ره) در این تاریخ وارد کشور شوند که به دستور بختیار فرودگاه را محاصره کردند و تاریخ ورود امام تا 12 بهمن سال 57 به تاخیر افتاد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه